عوامل موثر بر اعتبار پیامک ارسالی

4 از 5 (3 نظر)

عوامل موثر بر اعتبار پیامک تبلیغاتی

در این بخش چند عامل دیگر که باعث اعتبار بیشتر پیامک تبلیغاتی می گردد به بحث خواهیم پرداخت.

1- شخصی سازی، از جمله خصوصیت منحصر به فرد در موبایل، که باعث هدف گیری صحیح مشتریان و تهیه پیامک تبلیغاتی حساس نسبت به مکان، زمان و نیازهای مشتری را فراهم می نماید. پیامک تبلیغاتی شخصی سازی شده که به طور صحیح برخی از مشتریان را مورد هدف قرار می دهند و با نیازها، ترجیحات و عادات خرید آنها مطابقت می کنند بیشتر به اهدافشان می رسند. انجام این کار حتی ممکن است باعث تشدید تاثیر تبلیغ شود و بازخوردها و پاسخ ها را افزایش دهد و باعث تقویت تصویر موسسه شود.

2- کسب اجازه از کاربران برای ارسال تبلیغ، در برخی از کشورها به منظور مستقیم شدن آگهی ها، شرکت های تبلیغ کننده و یا اپراتورهای تلفن همراه، از کاربران تلفن همراه در ازای دریافت ظرفیت رایگان تلفن همراه و یا دریافت وجه برای ارسال پیامک های تبلیغاتی اجازه کسب می کنند. در این روش با کاربران تلفن همراه تماس گرفته شده و چناچه موافق این روش باشند اطلاعاتی در مورد حرفه، تحصیلات، نیازها، محصولات مورداستفاده و… از او جمع آوری شده در یک پایگاه داده از آن استفاده می شود تحقیقات نشان دهنده رشد این روش می باشد.

Run-SMS-campaign

    سن و جنسیت تاثیر بر اعتبار پیامک تبلیغاتی

جنسیت، افراد در نوع استفاده و تاثیر پذیری نسبت به تلفن های همراه و پیامدهای آن موثر است. زنان و مردان تلفن های همراه و استفاده از آن را به شکل های متفاوت و مفهومی جداگانه درک می کنند. طبق تحقیقات مردان در مقایسه به زنان، پیامک تبلیغاتی را اطلاعاتی تر و معتبرتر می دانند و تمایل بیشتری برای خرید بعد از دریافت پیامک تبلیغاتی دارند. سن نیز تاثیرگذار است، به طور کلی افراد جوان تر در برخی از ابعاد نگرش مثبت تری نسبت به پیامک تبلیغاتی دارند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای کاربران جوان به ویژه برای گروه سنی 15تا 24 سال بیشتر جذابیت دارد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای ایجاد سامانه ارسال پیامک پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273720242052168046-18824;