قرار دادن لینک اینستاگرام، تلگرام ، سایت و تلفن در پیامک

3.25 از 5 (4 نظر)

قرار دادن لینک اینستاگرام، تلگرام و سایت در متن اس ام اس

یکی از قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه ارسال لینک در متن پیامک است و شما می توانید در متن پیامک لینک پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و آدرس سایت خود را قرار دهید تا هنگام تبلیغات پیامکی لینک شما در متن پیامک به صورت آبی قرار بگیرد و قابل لمس باشد.

Putting-Instagram-Telegram-and-site-links-in-text-of-the-SMS

 

شیوه قراردادن لینک در متن پیامک

 - اینستاگرام

می بایست لینک را به صورت https://instagram.com/name در متن پیامک قرار دهید که name مربوط به پیج اینستاگرام می باشد و شما باید نام پیج خود را درج نمایید.

 - تلگرام

می بایست لینک را به صورت https://t.me/name در متن پیامک قرار دهید که name مربوط به لینک کانال تلگرام می باشد و شما باید نام کانال خود را به جای name درج کنید تا کانال شما از طریق پیامک قابل لمس باشد.

 - آدرس سایت

می بایست لینک را به صورت https://name.com در متن پیامک قرار دهید که name آدرس سایت می باشد و شما باید نام سایت خودتان را به جای name درج کنید تا ادرس سایت شما از طریق پیامک قابل لمس باشد.

 

شماره تماس

برای اینکه شماره تماس در متن پیامک شما آبی و لینکدار باشد که دریافت کننده پیامک بتواند با لمس صفحه مستقیما با شما تماس بگیرد. در سامانه پیامک پارس گرین هنگام درج پیامک شیوه نمایش اعداد را لاتین انتخاب نمایید، بین اخرین حرف متن پیامک و شماره تماس یک فاصله یا اینتر وجود داشته باشد و پیشنهاد می شود شماره را با +98 وارد نمایید تا شماره تماس شما در متن پیامک بدون مشکل به صورت آبی و لینکدار نمایش داده شود.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171274320241985387901-32004;