مزایای استفاده از باشگاه مشتریان

4.25 از 5 (4 نظر)

مزایای باشگاه مشتریان

آشنایی با مزایای باشگاه مشتریان به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین استراتژی و سناریوی باشگاه مشتریان را برای کسب و کار خود طراحی کنید.

هدف اصلی در باشگاه مشتریان و یا برنامه های وفاداری نظیر آن، ایجاد رابطه ای دوطرفه با مشتری است، در تعریف انواع روش بازاریابی، از تبلیغات به عنوان یک مونولوگ یاد می شود، ارتباطی یکطرفه که فقط پیام شما را به گوش مخاطبان احتمالی می رساند، اما در سیستم های مشتری مداری و برنامه های وفاداری مانند باشگاه مشتریان، این ارتباط به یک دیالوگ تبدیل می شود. به این معنا که مشتری در تعامل با کسب و کار شما قرار می گیرد و احساس می کند نظرات او نیز برای شما دارای اهمیت است، همچنین در یک باشگاه مشتریان حرفه ای مشتری کاملا درک میکند که شما قدردان وفاداری او هستید و برای مشتریان وفادار خود منافع بیشتری را در نظر گرفته اید.

ذخیره بانک اطلاعاتی مشتری

با ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان، اطلاعات مشتری، در پایگاه داده کسب و کار جمع‌آوری می‌شود. این اطلاعات می‌تواند امکان ارتباط با مشتری برای بازاریابی را ایجاد کند. اطلاعات موجود می‌تواند یک زاویه دید دقیق از رفتار مشتری، نیازها و خریدهای وی در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید مدیریت بهتری بر کسب و کارتان داشته باشید. وقتی شما به شماره تلفن مشتری دسترسی داشته باشد با خرید پنل پیامکی می‌توانید در مواقع خاص برای وی پیامک داده و او را از فروش خود باخبر کنید.

افزایش خرید مشتری

کسب و کاری که باشگاه مشتریان ایجاد کرده باشد، از طریق اقداماتی مانند آفر و یا ایجاد حراج و پیشنهاد تخفیف خرید، مشتری را جذب خود می‌کنند. نمونه این تخفیفات را می‌توان در شرکت های فروش بلیط‌های هواپیمایی به وضوح مشاهده کرد. این شرکت‌ها از طریق خرید پنل‌های پیامکی تخفیفات خود را برای هر کیلومتر، به اطلاع مشتریان خود می‌رسانند.

ارتباط با مشتری

باشگاه مشتریان، ارتباط با مشتری را برای شما آسانتر می‌کند. ارتباط داشتن با مشتری سبب می شود که بهتر محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنید. ارتباط داشتن با مشتریان، احساس زنده بودن کسب و کار را برای شما ایجاد می‌کند با انتقال این حس به مشتری‌ها و مخاطبانتان می‌توانید آنها را بهتر به سمت خرید محصول و استقبال از آن جذب کنید.

کاهش مشتری‌های کم سود

نرم‌افزار باشگاه مشتریان، این قابلیت را دارد که مشتری‌ها و مخاطبان را دسته‌بندی کند. از این طریق، مشتری‌هایی که سود کمتری دارند از مشتریان سود ده، جدا می‌شوند. با جدا کردن مشتریان کم سود، می‌توانید وقت و انرژی بیشتر را صرف مشتریانی که سود دارند کرده و سود بیشتری از کسب و کار خود ببرید.

Benefits-of-Client-Club

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171271720241631731076-18452;