کوتاه سازی متن پیام کوتاه

4 از 5 (3 نظر)

نحوه مختصر سازی متن پیام کوتاه

بهتر است پیامک های تبلیغاتی در چند جمله حداکثر ۴ یا ۵ کلمه ای طراحی شود و بصورت جملات زیر هم استفاده شود . اگر در متن پیامک از کلمات لاتین یا اعداد استفاده میکنید بهتر است بدانید در بعضی از گوشی های موبایل ممکن است اعداد و کلمات لاتین جا به جا دیده شود و به همین منظور توصیه میشود برای استفاده از کلمات یا جملات لاتین و اعداد در طراحی متن پیامک اینگونه متن ها در خط مستقل قرار داده شود .

پیامک هدفمند نیازی به استفاده از فعل یا دقت در صحیح بودن جمله از نظر ادبیات فارسی نیست و شما میتوانید جملات خود را بدون حاشیه پردازی و تنها بصورت قابل فهم طراحی کنید .

بطور مثال وقتی در یک خط میخواهید مفهوم یک تخفیف ویژه تا مدت مشخصی را بنویسید ، میتوانید به جای ۷۰% تخفیف فقط تا ۳۱/۰۵/۱۳۹۱ بنویسید ” ۷۰% به مدت محدود ” و یا ” ۷۰% تا ۰۵/۳۱″ با این شیوه عملا در جملات خود صرفه جوئی کرده اید و براحتی میتوانید مفاهیم بیشتری را به مخاطب منتقل نمایید.

 

نحوه-کوتاه-سازی-متن-پیام-کوتاه

با خرید پنل پیامک، کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127152024695794035-32084;