نرم افزار های ایجاد فایل vcf برای ورود شماره به سامانه پیامک

4.29 از 5 (7 نظر)

نرم افزارهای ایجاد فایل vcf

نرم افزارهای برای ایجاد فایل vcf وجود دارد که با استفاده از آن و گرفتن فایل vcf تولید شده می توان برای ورود شماره موبایل های موجود در گوشی همراه به سامانه پیامک بهره برد.

در این مقاله قصد داریم برای سهولت کاربران در گرفتن فایل vcf از مخاطبین داخل گوشی همراه تعدادی نرم افزار معرفی نماییم.

فایل vcf چیست:

یک فایل با فرمت فایل VCF یک فایل vCard است که برای ذخیره اطلاعات تماس استفاده می شود. علاوه بر یک تصویر باینری اختیاری، فایل های VCF فایل های متنی ساده هستند و ممکن است شامل جزئیات مانند نام مخاطب، آدرس ایمیل، آدرس فیزیکی، شماره تلفن و سایر مشخصات قابل شناسایی باشد.

از آنجا که فایل های VCF اطلاعات تماس را ذخیره می کنند، آنها اغلب به عنوان فرمت صادرات / واردات برخی از برنامه های کتاب آدرس دیده می شود. این باعث می شود که یک یا چند مخاطب را به اشتراک بگذارید، از مخاطبین مشابه در برنامه های مختلف ایمیل یا خدمات استفاده کنید، یا دفترچه آدرس خود را به یک فایل پشتیبان تهیه کنید.

 

contact-us

 


 

تعدادی نرم افزار جهت مدیریت مخاطبین گوشی همراه

نرم افزار اندرویدی Contacts to pdf, vcf, text

نرم-افزار-ایجاد-vcf

این برنامه به سادگی برای سه کار انجام می شود

1. ذخیره مخاطبین در فایل پی دی اف
2. ذخیره مخاطبین در پرونده vcf
3. ذخیره مخاطبین در پرونده متنی

شما می توانید هر سه نوع پرونده را از طریق ایمیل ، اشتراک ، Whatsapp یا هر برنامه اشتراک گذاری دیگر به اشتراک بگذارید. کاملا رایگان خیلی سریع .

 

نرم افزار اندرویدیContacts VCF

یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به کمک آن میتوانید فایل های با فرمت vcf. یا کارت ویزیت را بازگشایی کنید. و تمامی ویرایش های مختلف همانند دفترچه تلفن را روی آن اعمال نمایید. و یا به کمک این نرم افزار تماس بگیرید این نرم افزار میتواند دقیقا جای دفترچه تلفن را در گوشی اندرویدی شما را پر کند از قابلیت های دیگر نرم افزار میتوان به کپی گرفتن از تمامی مخاطبین اشاره نمود. همچنین در صورت لزوم میتوانید اطلاعات مورد نظر خود را چاپ نمایید و با فرمت txt ذخیره کنید. تمامی مخاطبین خود را بدون محدودیت در گوشی خود ذخیره نمایید و تمامی ویرایش های ممکن را روی آنها انجام دهید نظارت کامل روی مخاطبین گوشی خود داشته باشید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اندروید 4.0 به بالا را دارد.

برخی از قابلیت های نرم افزار Contacts VCF:

- امکان نظارت کامل روی مخاطبین 

- ذخیره با فرمت مختلف

- محیط کاربری ساده و جذاب

- جایگزین برای دفترچه تلفن

- وارد کردن مخاطبین بدون محدودیت

- کپی گرفتن از تمامی مخاطبین

 

نرم افزار اندرویدی SIM Contacts Manager

نرم افزاری کاربردی به منظور مخاطبینی می باشد که در سیم کارت خود ذخیره کرده اید. امکان خروجی گرفتن این اطلاعات و یا وارد کردن آن ها به سیم کارت و سیستم جدید وجود دارد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده می باشد و می توانید مخاطبین خود را اصلاح یا حذف نمایید. امکان اضافه کردن مخاطبین جدید نیز وجود دارد. در صورت نیاز، می توانید از لیست مخاطبین خود پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع اضطراری بتوانید آن ها را به سادگی بازیابی نمایید. امکان جست و جو کردن در لیست مخاطبین نیز وجود دارد. این برنامه به تازگی منتشر شده است و ممکن است با برخی از اسمارتفون ها سازگاری مناسبی نشان ندهد، از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل باید منتظر بروزرسانی باشید. این نرم افزار بر روی اندروید 3.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار SIM Contacts Manager :

- پشتیبان گیری از اطلاعات

- بازیابی مخاطبین

- پاک کردن و اصلاح کردن اطلاعات

- مدیریت مخاطبین

- رابط کاربری مناسب

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127342024801446726-18904;