نمونه پیامک های تبلیغاتی بیمه

3.83 از 5 (6 نظر)

نمونه پیامک های مربوط به شعب بیمه

جذب مشتری یک هنر است ! ولی کار هر هنرمند نیست

برخی از مشترکین سامانه های پیامکی معتقداند ارسال اس ام اس تبلیغاتی تا کنون برایشان بازده نداشته و علاوه بر عدم افزایش مشتری بر هزینه هایشان نیز افزوده است ولی بسیاری از مشترکین سامانه پیامک بر این نکته باور ندارند و روزانه تا ۱ میلیون پیامک تبلیغاتی ارسال میکنند ؛ به گونه ای که حتی بسیاری از هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی خود را حذف نموده اند تا بتوانند هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی را پوشش دهند .

براستی تفاوت این دو نوع مشتری پنل پیامک در چیست

تبلیغات یک عامل موثر در جذب مشتری است . این را همه قبول دارند ولی روش و نحوه تبلیغات از خود تبلیغ موثر تر است . بطور مثال اگر شما متن طولانی تری را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید مسلما تاثیر کمتری از متن کوتاه دارد و یا در صورتی که متن فانتزی تری را انتخاب کنید باز هم بر تاثیر تبلیغات پیامکی خود افزوده اید . درادامه تلاش شده است تا به نحوه طراحی متن اس ام اس تبلیغاتی بپردازیم تا شما به عنوان مدیر یک کسب و کار و یا مدیر بازاریابی و تبلیغات بتوانید بهترین متن را برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی خود طراحی کنید .

سامانه-ارسال-پیامک-sms-system

متن پیامک یادآوری های پرداخت بیمه و اصناف مشابه

حتی در صورت مواجهه با پرداخت های تأخیری نیز باید از قوانین ارسال تیکت متنی کسب و کار تبعیت کنید. در ادامه چند نمونه از الگوهای مؤثر مطرح میشود:

1- یادآوری بیمه
بیمه "نوع بیمه " شما امروز به پایان رسیده است. لطفا برای تمدید/تغییر طرح مورد نظر خود فورا با ما تماس بگیرید. "شماره تماس"

2- یادآوری تاریخ سررسید اقساط بیمه
توجه: شما پرداخت آخرین قسط ماهیانه خود را فراموش کرده اید. لطفا با این شماره تماس بگیرید "شماره تماس": "نام بانک/مؤسسه"

3- یادآوری عدم بازپرداخت وام
پرداخت اقساط وام شما با تأخیر مواجه شده است. با ارائه 20٪ تخفیف در پرداخت تراز مالی به شما در بازپرداخت آن کمک خواهیم کرد. لطفا با این شماره "شماره تماس" تماس بگیرید.

4- یادآوری برنامه پرداخت
به رغم یادآوری چندباره، هنوز هم تراز وام شما قابل توجه است. لطفا برای پرداخت اقساط وام یا تغییر برنامه پرداخت با ما تماس بگیرید. "نام بانک/مؤسسه".

5- یادآوری فاکتور پرداخت نشده
حساب فاکتور "شماره فاکتور"، مورخ "تاریخ" تاکنون پرداخت نشده است. لطفا فورا با شماره "شماره تماس" تماس بگیرید. "نام بانک/مؤسسه"

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل پیامک بیمه عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171272520241525246556-18160;