نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

3.99 از 5 (45 نظر)

جلوگیری از شکست در بازاریابی پیامکی

احتمالا بارها و بارها شنیده اید که ثبات و پایداری کلید موفقیت است  این نکته در بازاریابی پیامکی و در مقیاس بزرگتر ، در مورد همۀ روش های تبلیغاتی دیجیتال صدق می کند روش های مدرن بازاریابی به صاحب کاران امکان دسترسی به اطلاعات و مشخصات اختصاصی مشتریان را می دهد . اگر تجار و صاحبان صنایع به حریم خصوصی افراد تجاوز کنند و نتوانند محتوای مفید و ارزشمندی را برای مشتریان خود فراهم کنند ، مطمئنا کمپین تبلیغاتی آنها با شکست مواجه خواهد شد .

خب ، با این اوصاف ، چقدر مطمئن هستید که بازاریابی پیامکی شما از ثبات و پایداری پیروی می کند ؟
به قول خود دربارۀ تعداد پیامک های ارسالیتان در ماه عمل کنید .
هیچ وقت قولی را که دربارۀ تعداد پیامک های ارسالی خود داده اید را زیر پا نگذارید . اگر به مشتریان خود گفته اید که در ماه ۴ پیامک تبلیغاتی برایشان ارسال می کنید ، سعی نکنید که این قانون را عوض کنید . اگر به وعده خود عمل نکنید ، اعضای خبرنامه پیامکی شما به سرعت عضویت خود را لغو می کنند . به علاوه ، تکرار این عمل ، در تجارت و فروش شما تاثرات منفی خواهد داشت . بنابراین توصیه می کنیم که همیشه تعداد پیامک هایی به مشتریان خود قول داده اید را رعایت کنید .

پیشنهادات ارزشمند و محتوای مفید

این نکته قطعا دو مرحله ای است . نه تنها باید به مشتریان خود پیشنهادات اختصاصی و ارزشمند بدهید ، بلکه این پیشنهادات شما باید متداوم و مرتبط به هم باشند . متوجه منظور ما نشده اید ؟ اعضای خبرنامه ی شما باید از پیامک هایی که دریافت می کنند آگاه باشند . اگر همیشه برای مشتریان خود تخفیف ۱۰% ارسال می کنید ، هیچ وقت برای آنها پیامک “ یکی بخر دو تا ببر ” نفرستید . مسلما پس از گذشت چند ماه مشتریان شما به این نوع تخفیف ها عادت کرده اند و انتظار دریافت چنین پیامک هایی را دارند . ارسال نوع دیگری از تخفیف می تواند میزان فروش شما را به طور چشمگیری کاهش دهد .

اهمیت رعایت زمانبندی

اگر شما هر چهارشنبه بین ساعات ۱۰ الی ۱۱ صبح ، پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید ، بهتر است که همین برنامه پیش بروید . اعضای خبرنامه شما می دانند که در چه زمانی منتظر پیامک های شما باشند . این برنامه را با ارسال پیامک هایی در ساعت ۹:۳۰ صبح ، به هم نریزید . این کار تنها تاثیری که بر روی کسب و کار شما دارد ، لغو عضویت اعضای خبرنامه پیامکی شماست .

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که با ثبات و به صورت متداوم بازاریابی پیامکی خود را ادامه دهید تا راحت تر به موفقیت دست یابید .

اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

 

 

 

جهت استفاده از سامانه جامع مدیریت هوشمند پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : -70951607617252025-1767063379-10556;