نیاز مشاغل کوچک به ارسال پیامک

4 از 5 (3 نظر)

نیاز مشاغل کوچک به پنل اس ام اس

نیاز مشاغل کوچک به پیامک و پنل های پیامکی این روزها برای همه آشکار است، امروزه پیام کوتاه در بین کاربران در سراسر دنیا بسیار فراگیر شده و محبوبیت افزاینده ای داشته است، چرا که ارسال اس ام اس به صورت آنلاین به یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم های مارکتینگ تبدیل شده است، پیامک ها با نرخ ۹۸% باز می شوند، قابلیت تبدیل بالا و توانایی تقویت دیگر کانال ها را دارند. علاوه بر این روش های بازاریابی قدیمی و سنتی در مقایسه با بازاریابی پیامکی هزینه بسیار بالاتری برای خرده فروشان و مشاغل تازه تاسیس خواهند داشت و در این برهه اصلا به صرفه نیستند، با توجه به همه این موارد نیاز مشاغل کوچک به پیامک امری کاملا بدیهی و تاثیرگذار می باشد.

پنل اس ام اس امکانات مختلفی را برای این نوع مشاغل در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.

 - ارسال اس‌ام‌اس بر اساس منطقه و شهر

تصور کنید شما به تازگی فروشگاهی در میدان شوش افتتاح کرده‌اید و قصد دارید اطرافیان را برای افتتاحیه باخبر کنید، آیا لازم است به ساکنان شهر‌ها و مناطق دیگر هم پیام ارسال کنید؟ منطقی است که آنها استقبالی از این پیام نکنند. به همین دلیل توصیه ما استفاده از ابزارارسال پیامک انبوه است. زیرا:

با ارسال منطقه‌ای پیامک از هدر رفتن هزینه‌ها جلوگیری می‌کنید
به کمک این نوع از تبلیغ در همان محله، منطقه و یا شهری که می‌خواهید، به راحتی شناخته می‌شوید و مشتریان خودتان را پیدا می‌کنید

 - ارسال پیامک از طریق دکل مخابرات ایرانسل

یک سرویس مفید دیگر برای ارسال پیامک بر اساس منطقه، BTS  است، در این روش، پیامک تبلیغاتی از طریق دکل‌های مخابراتی ایرانسل به شماره‌ افرادی که در آن منطقه حضور دارند ارسال می‌شود.

Small-businesses-need-an-SMS-panel

 - ارسال پیامک از طریق کد پستی

یک امکان ویژه دیگر، ارسال از طریق کدپستی است، توسط این ماژول می‌توانید به مناطق مختلف پستی شهر تهران و دیگر شهر ها، به تفکیک کدپستی، پیامک ارسال کنید. ارسال به دو طریق کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل انجام می‌شود، که راهنمای کامل آنها در مقاله‌های مربوطه موجود است.

 - ارسال اس‌ام‌اس بر اساس شغل و صنف

یکی دیگر از طبقه‌بندی‌های بانک شماره سامانه پیامک، بر اساس شغل و اصناف است. هر کسب‌و‌کاری با صنف‌های خاص خودش بیشتر در ارتباط است و تمرکز روی این مساله و دوری از حاشیه‌ها برای او بهتر است؛ مثلاً اگر شما شرکت واردات تجهیزات بیمارستانی داشته باشید بیشتر با جامعه پزشکان ارتباط برقرار می‌کنید یا طلافروشان؟! مسلماً پزشکان!

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127302024-537349141-18672;