پنج اثرمهم پیامک در افزایش فروش

4 از 5 (3 نظر)

5 اثر فوق العاده اس ام اس در افزایش فروش

 

پیامک و ارسال متن های تبلیغاتی شاید از نظر افراد بسیاری دیگر کارایی قبل را نداشته باشد و جزو انتخاب های اولیه کاربران برای تبلیغات نباشد. شاید باور نکنید که متن های تبلیغاتی بالای ۶۰ درصد خوانده می شوند !

تعجب ندارد که هم اکنون نیز ارسال پیامک یکی از راه های محبوب و اقتصادی برای ارسال تبلیغات باشد و افرادی زیادی به دنبال دریافت امکانات سامانه های ارسال و دریافت پیامک باشند.

حقیقت این است که اگر به صورت اصولی و صحیح طریقه استفاده از امکانات سامانه پیامک را بدانیم و در مورد شرایط و قوانین ارسال پیامک و نحوه نگارش آن آگاه باشیم، بازخوردی که دریافت میکنیم بسیار بیشتر از حالت عادی است.

 

Email-newsletters

 

۵ اثر بی نظیر پیامک در افزایش فروش

امکانات و قابلیت های موجود در سامانه های اس ام اس و استفاده از آن ها باعث می شود تا در نهایت با ایجاد رابطه پویا بین خود و مشتریانتان، به کسب رضایت آن ها و افزایش اعتماد و رشد برند خودتان برسید.

ارسال متن های از پیش تعیین شده :

پیامک راهی آسان و دوطرفه برای ارتباط با مشتری و همکاران می باشد. در حوزه فروش؛ به راحتی می توانید با استفاده از پنل اس ام اس برخی اطلاعات را به مشتری خود سرموقع ارسال کنید و همان متن و محتوای از پیش تعیین شده را در متن ارسالی قرار دهید.

مثلا قرار بوده است پیش فاکتور و یا فاکتور فروش برای مشتری خود ارسال کنید، قبل از ارسال تصویر فاکتور اطلاعات را پیامک نمایید.

در این حالات، بدون فوت وقت و به صورت دقیق اطلاعات لازم را در اختیار مشتری خود قرار می دهید و می توانید منتظر بازخورد آنان باشید و یا روند فروش را طبق برنامه خود پیش ببرید.

و یا مثلا در نرم افزار CRM می توانید اطلاعات لازم برای فروش و یا اطلاعات مختصر را به صورت پیامک در اختیار مشتری خود قراردهید.

اتصال وب سرویسی :

قابلیت اتصال سامانه های پیامک به نرم افزارها، برنامه ها، CRM ها و …. از طریق وب سرویس، به شما کمک می کند تا با هر سیستم و نرم افزاری که کارمی کنید، محتوایی لازم را بدون اینکه برایش زمان بگذارید و یا نیاز به پردازش و … داشته باشد، برای فرد مورد نظرتان ارسال نمایید.

مثلا شما نرم افزار مانیتور شبکه دارید و نیاز است تادر زمان بحرانی به پشتیبان سامانه اطلاع رسانی انجام دهید. با استفاده از قابلیت اتصال وب سرویس می توانید در هر ساعت از شبانه روز و با سرعت بالا اخبار بحرانی را به ادمین بفرستید. همین سرعت عمل و انعطاف اطلاع رسانی، سرعت آپ تایم سرویستان را افزایش داده و باعث رضایت خدمات گیرندگان و افزایش فروشتان خواهد شد.

خدماتی سازی خطوط اختصاصی :

امکان دریافت خطوط خدماتی برای شرکت ها و هویت های حقوقی نیز فرصت ویژه ای برای افزایش رضایت مشتریان است. دارندگان هویت های حقوقی می توانند وارد روند خدماتی سازی خطوط اختصاصی سامانه پیامک خود شوند تا بتوانند با این قابلیت، اطلاعات لازم و اطلاع رسانی ها را به صورت نامحدود و البته با رضایت مشتریانشان، برای آن ها ارسال کنند.

ماژول های پیامکی :

امکانات و ماژول ها در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه به قدری متنوع است که می توانید در یک سامانه از یک ارسال ساده به یک شماره موبایل تا دسترسی های حرفه ای را در اختیار داشته باشید.

با استفاده از یک سامانه پیام دهی می توانید علاوه برتبلیغات، روند های مشتری مداری و ارتباط با مشتری را باهم تجربه کنید. با توجه به نوع شغلتان و یا نوع خدماتی که ارائه می دهید، از ارسال پیامک با نام خود شخص، اجرای مسابقه و یا سرویس هوشمند پاسخ تا بررسی کدمحصولات و فعال سازی گارانتی و ارسال تبریک تولد و یا مناسبت ها را فعال و استفاده کنید.

وجود سرویس های مشتری مداری باعث می شود تا حس خود ارزش به مشتری به وجود آید و رضایت آنها از انتخاب شما و خدماتتان افزایش یابد.

قابلیت دریافت پیامک :

شاید در حالت عادی وجود امکان دریافت پیامک زیاد تاثیرگذار نباشد اما کارایی دریافت پیامک و وجود ماژول های هوشمند که نسبت به پیام های دریافتی حساس هستند، شما را کمک می کند تا یک سیستم رضایت مندی مشتریان و یا دریافت انتقاد و پیشنهاد راه اندازی نمایید.

به صورت ۲۴ ساعته می توانید انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت نمایید و در همان ابتدا پیامی مبنی بر دریافت نظرشان برایشان ارسال کنید. سپس با توجه به موضوع ، نتیجه را به آنان پیامک کنید.

وجود انتقادات و پیشنهادات سازنده به شما کمک می کند تا خدماتی عالی ارائه دهید و در مقابل به مشتریانتان نمایش دهید که برایتان مهم هستند و نظراتشان دیده می شود.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه جامع مدیریت هوشمند پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : 66375117127462024-1602843961-27052;