کاربرد پنل اس ام اس برای پیامک موتوری

4.25 از 5 (4 نظر)

پنل اس ام اس برای واحد های پیک موتوری

پنل اس ام اس در موراد خیلی زیادی می‌تواند به شما کمک کند و خیلی از کارهای شما را به صورت اتوماتیک و خودکار انجام دهد. صندوق انتقادات، ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک از طریق وب سرویس، سیستم کدخوان، کارت ویزیت دیجیتالی، مسابقه و نظر سنجی و... تنها بخشی از امکانات یک سامانه پیامکی است که هر فرد یا سازمانی با توجه به نیازهای خود می‌توانید از این قابلیت‌ها استفاده کند.

شرکت های خدمات بر پایه سرعت یکی از وسیله های مناسب را موتور سیکلت می دانند. تقریبا در هر محله و منطقه ای دفتر خدمات پیک موتوری وجود دارد اما ممکن است آدرس و یا راه های ارتباطی با آن را ندانیم.

بهترین گزینه برای اطلاع از آدرس دفتر و شماره تماس های خود به افراد یک محدوده استفاده از بانک شماره موبایل افرادی است که در نزدیکی شما و یا محدوده فعالیت شما سکونت دارند.

گزینه مناسب دیگر برای شغل شما می تواند استفاده از بانک اصناف باشد. تمام شرکت ها و یا فروشگاه ها می توانند از خدمات شما برای ارسال مرسولات و یا بسته های خود استفاده نمایند. بنابراین ارسال پیامک همکاری با برخی از کسب و کارها را می توانید از طریق بانک مشاغل تامین کنید.

حتی اگر بخواهید می توانید شماره تماس شعبه های متفاوت خود را در بخش های مختلف شهر به کسب و کارها ارسال نمایید. با استفاده از گزارش ارسال بازگشتی هم می توانید از بازخوردها متوجه میزان درخواست های یک محدوده شوید و تمرکز خود را بر روی مناطق با درخواست بالا قرار دهید.

Motorized-SMS-courier-system

جهت ارتباط با ارباب رجوع :

بزرگترین سرمایه برای بقای هر کاری مشتریان و کاربران هستند. واحد های پیک موتوری برای بقا به مشتریان و مشترکینی که به آن ها برای حمل بار و یا بسته مراجعه می کنند وابسته است.

می توانید برای ارتباط با مشتریان از همان تماس ابتدایی از پیامک استفاده نمایید. پس از اولین تماس کد اشتراک را برای مشتری خودتان ارسال نمایید.

پس از هر سفارش آدرس مقصد، نام مسئولی که بسته به او تحویل می شود، شماره اضطراری برای تماس، هزینه حمل و مدت زمان تقریبی برای رسیدن به مقصد را اعلام نمایید.

برای ارسال پیامک های خدماتی خود نیز نگران شماره موبایل مشترکین خود نباشید. سامانه پیامک سفید مختص ارسال های خدماتی تعریف شده است و قابلیت ارسال پیامک خدماتی را به شماره موبایل ها دارد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127142024-1158713810-18424;