پنل پیامکی و کاربرد پیامک برای کافی شاپ ‌ها

4 از 5 (3 نظر)

کاربرد پیامک برای کافی شاپ

پنل پیامکی و کاربرد پیامک برای کافی شاپ ‌ها

کاربرد پیامک برای کافی شاپ به دلیل اهمیت بالای تبلیغات در جذب مشتری و سودآوری یکی از مهم‌ترین مباحث در بازاریابی و فروش این نوع از کسب و کارها می‌باشد.

SMS-panel-and-SMS-application-for-coffee-shops

 

کاربرد پیامک برای کافی شاپ (Coffee shop) را با توجه به امکانات موجود در پنل پیامکی جهت ارسال پیام تبلیغاتی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 - ارسال پیامک مناسبتی

در این نوع از کسب و کارها جلب اعتماد مشتری اهمیت ویژه‌ای دارد و رضایت مشتری برای رونق کسب و کار نوپا شما بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

با توجه به گسترش روز افزون تعداد کافی شاپ ‌ها و رستوران ‌ها، بالا بردن کیفیت خدمات در کنار ایجاد ارتباطی قوی و مؤثر میان شما و مشتریان تأثیر بسیار بالایی بر وفاداری مشتری خواهد داشت.

برای مثال، شما می‌توانید در روز تولد مشتریان خود پیامی برای تبریک روز تولد برایشان ارسال نمایید.

در صورتی که متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار باشد، نام مجموعه شما در ذهن آنان نقش خواهد بست.

برای مثال، می‌توانید با استفاده از پنل پیامکی، پیامک تبریک تولد را همراه با تخفیف ویژه برای مشتری و همراهانشان درنظر بگیرید.

پیام تبلیغاتی، علاوه بر بالا بردن وفاداری مشتری، توجه آنان را به مجموعه شما جلب خواهد کرد.

 - ارسال پیام صوتی

با توجه به گسترش شماره‌ های بلک لیست و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی توسط بسیاری از خطوط همراه اول، صاحبین مشاغل برای ارسال پیام تبیلغاتی با مشکلاتی روبه رو شده‌اند.

برای اطمینان از ارسال پیام تبلیغاتی خود توسط پنل پیامکی می‌توانید از پیام صوتی برای تبلیغات بهره‌مند شوید.

نرم افزار تبدیل متن به گفتار در پنل صوتی به کاربران ارائه شده است.

متن پیامک، توسط ربات سامانه پیام صوتی به صوت تبدیل شده و پس از تماس با شماره مخاطبین برایشان پخش می‌گردد.

این شیوه از تبلیغات بازخورد بالایی داشته و مشکل لیست سیاه مخابراتی را نیز مرتفع نموده است و پیام شما برای تمامی افراد ارسال خواهد شد.

 - ارسال پیام تبلیغاتی انبوه براساس سن و جنسیت

یکی از مهم‌ترین کاربرد پیامک برای کافی شاپ ارسال تبلیغات به صورت انبوه و به تفکیک سن و جنسیت خاص می‌باشد.

با توجه به شناسایی مشتریان کافی‌شاپ ‌ها و رده سنی آن‌ها، پنل پیامکی امکان تفکیک مخاطبین را برای کاربران خود فراهم آورده است.

برای مثال، شما می‌توانید در منطقه مورد نظر برای بازه سنی ۱۷ تا ۳۰ سال ارسال پیام تبلیغاتی انجام دهید.

این امکان تبلیغات شما را هدفمندتر نموده و در نهایت بازخورد بالاتر خواهد رفت.

مشتری مداری یکی از مهم‌ترین اصول در جذب هرچه بیشتر مشتریان خواهد بود؛

بنابراین سعی کنید در تبلیغات خود پیشنهادات (Offers) و تخفیفات متنوعی را برای مشتریان در نظر بگیرید تا توجه آنان را جلب نمایید.

در نهایت، انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی شما را در زمینه تبلیغات به نتیجه مطلوب خواهد رساند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی انبوه عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

 

 

 
کد BSC : 66375117127022024-1110936430-31480;