پنل پیامک مشهد

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه به شهر مشهد

اگر شما قصد خرید سامانه پیامکی برای مشهد (استان خراسان رضوی) را دارید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در استان خراسان رضوی (مشهد، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

Mashhad-SMS-panel

پیامک اس ام اس و پنل اس ام اس ( پنل اس ام اس مشهد) چیست؟

پیام کوتاه شکل کوتاه “سرویس پیام کوتاه” است. این سرویسی است که پیامهای متنی را به تلفنهای همراه ارسال می کند. پیام کوتاه یک اصطلاح عمومی است که به ارسال و دریافت پیام های متنی از طریق تلفن های همراه اشاره دارد.

پتانسیل پیامک و اس ام اس 

ایران بیش از ۳۵ میلیون مشترک تلفن همراه دارد و آنها با نرخ ۱۰۰۰۰۰۰  مشترک جدید در هر ماه در حال رشد هستند.

میلیاردها پیامک و اس ام اس بین مصرف کنندگان هر ماه تحویل داده می شود ، اما استفاده از پیامک و اس ام اس  به عنوان بخشی از استراتژی های تجاری و بازاریابی (نسبتاً) کم است .

واسطه های استاندارد ارتباطی که امروزه برای بازاریابی و تبلیغات در دسترس است ، معمولاً در سه عامل قرار می گیرند

 دستیابی ، اثربخشی هزینه و سادگی. رسانه های محبوب مانند تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، تلفن و غیره در هنگام اندازه گیری با این پارامترها مزایا و محدودیت های خاص خود را دارند.

پیام کوتاه (پیام کوتاه) در این زمینه هنگامی گه پدیدار می شود و به عنوان یک وسیله ساده ، مقرون به صرفه و قابل دسترسی به اثبات رسیده است.

بیشتر و بیشتر سازمان ها در حال فهم مزایای پیام کوتاه  و اس ام اس  هستند و از آن به عنوان یک وسیله جدید برای استراتژی های ارتباطات بازاریابی خود استفاده می کنند. دلیل این افزایش پیام کوتاه در استفاده از مشاغل بسیار واضح است. پیام کوتاه بسیار مقرون به صرفه است.

و می تواند نرخ پاسخگویی بالایی داشته باشد ، که می تواند به شما در دستیابی و حفظ مصرف کنندگان ، فروش و تبلیغ محصولات ، تحویل وفاداری و تقویت تلاش های تجاری کمک کند.

 

موارد استفاده معمولی از خدمات پیام کوتاه و اس  ام اس

  •  -  صاحبان مشاغل در شهر مشهد و شهرهای اطراف
  •  -  اطلاعات مربوط به رویداد یا محصولی را ارسال کنید.
  •  -  دعوت نامه ای  را برای پیوستن به یک برنامه ارسال کنید.
  •  -  قرارها را تأیید کنید.
  •  -  ارسال اطلاعات به شهروندان و کارمندان.
  •  -  هشدارهای اضطراری ارسال کنید.
  •  -  دعوت جلسه را ارسال کنید.
  •  -  هشدار به بازار سهام ارسال کنید.
  •  -  هشدار و اعلان های خودکار را ارسال کنید.
  •  -  پیام های انگیزشی ارسال کنید.
  •  -  موارد بسیار دیگری وجود دارد که می توانید با خدمات پیامکی و اس ام اس انبوه ما به آنها فکر کنید و در واقع انجام دهید

 

ارسال بر اساس آنتن BTS ایرانسل

ارسال هایی که کمی با سایر ارسال ها متفاوت است ارسال BTS ایرانسل است که اپراتور شرکت ایرانسل این امکان را فراهم کرده که بر اساس آنتن BTS به شماره های فعال ایرانسلی که طی ۱۴ روز اخیر در منطقه مورد نظر انتخابی تردد داشته اند ارسال پیامک انجام شود.

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127452024-261888737-18312;