پنل پیامک کافی نت
سامانه پیامک کافی نت ها
پنل پیامک، بدلیل امکانات فراوانی که دارد، همواره مورد توجه مدیران کافی نت ها بوده است.
پنل پیامک، بدلیل هدفمند سازی پیامک های ارسالی همیشه اثر گذاری مطلوبی دارد. (چون طبق آمار بالای 90 درصد پیامک ها خوانده می شوند)
پنل پیامک، امکان نوع پیامکی مدیریت مشتری (crm) هوشمند برای کافی نت ها را فراهم می کند.
پنل پیامک، کاری می کند که شما به بهترین روش و کم هزینه ترین روش ها بازاریابی پیامکی داشته باشید.
سامانه پیامک، کاری می کند که پیامک تبلیغاتی و پیام های اطلاع رسانی خود را در سرعت بالا به مقصد برسانید و از آن ها گزارش تهیه کنید.
دفاتر پیشخوان دولت به دلیل اینکه سفارش های زیادی برای ارسال پیامک انبوه دارند برای انها مقرون به صرفه است که پنل پیامک را تهیه کنند تا بتوانند با تعرفه کمتری پیامک ارسال کنند و سود بیشتری از ارسال پیامک انبوه داشته باشند.
مراکز کافی نت کشور می توانند با ارسال مدارک و تبدیل سامانه خود به نوع نمایندگی از مزایای آن از جمله اضافه کردن کاربر زیر مجموعه جهت کسب سود و همچنین ارسال پیامک با تعرفه ای پایین تر نسبت به پنل کاربری اقدام نمایند.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .
برای برخورداری از امکانات پنل پیامک کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.