ارسال اس ام اس برای میادین باری

4 از 5 (3 نظر)

کاربرد ارسال پیامک برای میادین بار

 

با توجه به استفاده ی گسترده ی سامانه های پیامکی در تمامی اصناف و خدمات کشور ، در این مقاله به معرفی برخی از کاربرد های سامانه پیامک در میادین بار پرداخته و مهمترین کاربرد سامانه پیامک را جهت تبلیغات، اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان بیام خواهیم نمود.

برخی از کاربرد های ارسال اس ام اس برای میادین باز:

- درست است که توضیع بار در هر باربری در زمان های متفاوتی صورت می گیرد اما برای جذب رانندگان می توانید از قابلیت ارسال پیامک به اصناف استفاده نمایید و برای افرادی که از نوع ماشین های خاصی استفاده می نمایند، پیام های همکاری ارسال نمایید.

- می توانید برای برخی از مشاغل پیامی مبنی بر همکاری تنظیم کنید و به عنوان پیشنهاد کاری برایشان ارسال نمایید. قرار دادن شماره های تماس و یا لینک شبکه های اجتماعی می تواند راهی برای ارتباط با شما باشد.

- کاربرد پیامک در میادین بار شاید برای همین مورد بیشتر استفاده شود. لیست رانندگانی که در دسترس شما می باشد را می توانید در سامانه پیامکی ذخیره نمایید. در هر بار اعلام بار برای افراد دسته بندی شده پیام های مخصوص اعلام بار ارسال نمایید.

- برخی از افراد ممکن است دریافت پیام های خود را مسدود نموده باشند. شما با استفاده ار قابلیت های سامانه پیامک پارس گرین؛ می تواند پیام های اطلاع رسانی خود را به تمام شماره های ارسال نمایید.

Buy-SMS-panel

 

ارسال پیام صوتی

کاربرد پیامک می‌توان به جز حالت متنی، به صورت صوتی نیز بررسی کرد.

امروزه به دلایل مختلف همچون ارسال پیامک تبلیغاتی نامناسب و بیش از حد، بسیاری از افراد، اقدام به عدم دریافت پیامک تبلیغاتی نموده‌اند.

بنابراین، بلک لیست مخابرات اصلی‌ترین مانع در ارسال پیامک متنی است.

اما در ارسال پیام صوتی معمولا مشکل ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات وجود ندارد و پیامک صوتی به این مخاطبین نیز ارسال می‌شود.

سامانه پیامک صوتی ، قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را با استفاده از امکان "تبدیل متن به گفتار" فراهم کرده است.

 

 

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127112024-2103562555-18584;