بهترین روش‌ دریافت انتقاد و شکایت

4.25 از 5 (4 نظر)

پیامک بهترین روش‌ دریافت انتقاد و شکایت

واضح است که مسئولیت کسب رضایت مشتری دیگر تنها متوجه تیم های خدمات مشتری نیست، بلکه یک عنصر اساسی برای تمام بخش هایی است که با مشتریان ارتباط دارد.

بدون شک اس ام اس یکی از قدرتمند ترین کانال ها برای درخواست بازخورد از مشتریان است. در دورانی که مصرف کنندگان همیشه در چند متری تلفن های خود هستند، پیامک هنوز راه خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. با وجود توسعه استفاده از ایمیل، پیامک ها هنوز یک جایگزین قوی برای استفاده هستند.

شما می‌توانید با خرید سامانه پیامکی و متصل کردن آن به شماره اختصاصی به کمک قابلیت‌های نظرسنجی و مسابقه پیامکی از مشتریان بخواهید که دیدگاه خود را در رابطه با کسب و کارتان به شما اعلام کنند. یا اینکه می‌توانید این قابلیت را با استفاده از مسابقه پیامکی نیز پیاده سازی کرده و باز هم به صورت قرعه کشی پیامکی جوایزی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. در این حالت شما روی حفظ مشتری هم تمرکز خواهید کرد.

استفاده از پیامک در بین روش‌های معرفی شده در دسترس‌ترین ابزار است که هر کسی به آن دسترسی دارد. علاوه بر این امکانات ویژه زیر هم امکان مانور بیشتری به شما می‌دهد.

  •  - امکان استفاده از نظرسنجی و مسابقه پیامکی
  •  - قرعه کشی پیامکی
  •  - امکان استفاده به صورت کد
  •  - نمایش نمودار از وضعیت رضایت مشتریان
  •  - امکان نمایش انلاین نمودار در سایت یا نرم افزار کاربران
پیامک-بهترین-روش‌-دریافت-انتقاد

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127232024-1420387460-18188;