سامانه پیامک برای سینما ها

4 از 5 (3 نظر)

کاربردها و مزایای ارسال پیامک در سالن های سینما

استفاده از سامانه پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی یک راه مطمئن و سریع برای جذب بیشتر تماشاچیان سالن های سینما می باشد. با توجه به اینکه در صنعت سینما رقابت های تنگاتنگی وجود دارد ابزاری مثل بازاریابی پیامکی میتواند کمک بسزایی برای دارندگان سالن های سینما داشته باشد. در این مطلب به چند نمونه از کاربردها و ویژگی های پنل اس ام اس برای سینما اشاره می کنیم.

SMS-in-cinemas

جذب تماشاچیان جدید با سامانه پیامک برای سینما

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری های جدید به سالن سینمای شما می باشد. هرچه تعداد مشتریان شما بیشتر باشد، سود شما بیشتر خواهد بود و شهرت سینمایتان در این صنعت گسترش می یابد. می توانید با ارسال کوپن های تخفیف پیامکی مشتریان بسیاری را به سمت سالن های سینما بکشانید. تعداد افرادی که بلیت نیم بهای یک فیلم خوب را رد کنند، بسیار کم است. همچنین می توانید خدمات و سرویس های جدیدی را که راه اندازی کرده اید به آن ها اطلاع دهید.

 

پر کردن صندلی های سالن

بازاریابی پیامکی می تواند خیل عظیم جمعیت را به سالن سینمای شما بکشاند. پیامک مناسب ترین ابزار برای خبر رسانی و ترغیب مشتریان می باشد. در گذشته ابزاری چنین قدرتمند برای دسترسی به مشتریان وجود نداشت اما با ظهور پدیده ی بازاریابی پیامکی این مشکل به راحتی رفع شده است. توجه داشته باشید که 90% از افراد جهان دارای تلفن همراه هستند و بیشتر این افراد همیشه آن را با خود به همراه دارند. پس مطمئنا پیام ارسالی شما توسط آنها خوانده خواهد شد.

 

بهبود ارائه ی خدمات

از بازاریابی پیامکی می توان جهت ارتقا به خدمات مشتریان استفاده کرد. شما می توانید با ارسال پیامک به مشتریان، آن ها را از جدیدترین فیلم های سینمایی که اکران می نمایید آگاه سازید یا سانس های مربوط را به آنها اطلاع دهید. می توانید عناوین فیلم هایی که قرار است در آینده اکران کنید را برای آن ها ارسال نمایید. همچنین اگر مراسم افتتاحیه ی یک فیلم همراه با حضور عوامل فیلم قرار است در سینمای شما انجام شود، به راحتی می توانید افراد مختلف را از این وقایع آگاه سازید. مطمئن باشید که این کار پس از مدتی نام سینمای شما را به عنوان یک برند مطرح خواهد ساخت.

 

ارتباط صمیمی با مشتریان

برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان عامل موفیقت در هر کسب و کاری است. بازاریابی پیامکی می تواند شما را به مشتریانتان نزدیک کند و اعتماد آنها را جلب نماید. سینماها می توانند برای مشتریان دائم خود پکیج های ویژه در نظر بگیرند. مانند بلیت های VIP و ... .

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت ارسال پیامک از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127032024-1566077263-18620;