پیامک راهکاری همیشگی و موثر حتی در شرایط کرونایی
پیامک راهکاری همیشگی و موثر
پیامک تبلیغاتی برای نوشتن یک تبلیغ موثر و خلاقه در اختیار شما قرار می گیرد. با طراحی یک متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار تا 50 درصد بازده پیامک های تبلیغاتی خود را افزایش دهید.
صاحبان مشاغل ، بازاریاب ها و فروشندگان بطور مداوم در جستجوی روش های مؤثرتر و کارآمد تر برای بازاریابی خود و قرار گرفتن در معرض ثبت نام مخاطبان جدید و یا فروش هستند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود پاسخگویی و بازدهی بیشتر در سرمایه گذاری های بازاریابی خود هستند .
و در سالهای اخیر ، این به معنای تلاش برای بازاریابی پیامکی است. چراکه مصرف کنندگان هرگز از دستگاه های تلفن همراه خود دور نیستند. همانطور که جیک جفری ، رئیس طراحی و بازاریابی در Text Marketer ، اظهار داشت ، “تلفن قابل حمل نحوه ارتباط ما را تغییر داده است. تلفن هوشمند نحوه زندگی ما را تغییر داده است.”
روابط تنگاتنگ امروزی مصرف کنندگان با تلفن های همراه خود باعث شده است تا مشاغل از طریق تلفن های همراه راه هایی برای همکاری و برقراری ارتباط با مشتریان پیدا کنند. همانطور که توسط مجله بازاریابی دیجیتال گزارش شده است به نظر می رسد ، ۷۵٪ از مردم مایلند پیشنهادات مشاغل مختلف را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.
مشاغل با دادن آنچه مخاطبان می خواهند - از طریق تلفن همراه خود ارتباط برقرار کنند - در بازاریابی پیامکی موفق می شوند. برخی از آمار و ارقام شگفت آور هستند: ۹۸٪ از کل پیام های متنی خوانده می شوند که میزان پاسخگویی آن تا ۴۵٪ است.
و به دلیل ماهیت شخصی تلفن همراه و اینکه هرگز از دست مصرف کنندگان دور نیست ، آن آمار بالای پاسخ دهی تقریباً به فوریت قابل دستیابی ست . برخلاف ایمیل ، بازاریابی مستقیم ، رسانه های اجتماعی یا سایر کانال های بازاریابی ، بازاریابی پیامکی هنوز سریع ترین روش ممکن است به خصوص در ایران با اتفاقات غیر منتظره ای مانند قطع اینترنت!!
۹۰٪ پیام های متنی در مدت سه دقیقه پس از تحویل خوانده می شوند (ImpigeMobileStrategy.com ، ۲۰۱۱).
اما، با وجود تمام پتانسیل هایی که بازاریابی پیامکی در اختیار شما قرار می دهد ، باید مراقب باشید از آن سوءاستفاده نکنید و یا اشتباه نکنید چراکه باعث ناراحتی مشتریانتان خواهید شد. یک راه درست وجود دارد ، که وفاداری را ایجاد می کند و باعث فروش می شود. و یک روش اشتباه وجود دارد ، که باعث می شود روابط مشتری با شما تضعیف گردد.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .
جهت ارسال پیامک از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.