پیامک رمز پیروزی در انتخابات

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک رمز پیروزی در انتخابات

 

ارسال اس ام اس انبوه در انتخابات

همه ما وقتی با کسی کار مهمی داشته باشیم و شخص مورد نظر در دسترس نباشد؛ ترجیح می‌دهیم به‌ طور مستقیم برایش پیامک بفرستیم تا اینکه در دایرکت شبکه‌های اجتماعی به دنبالش بگردیم. چرا‌که تقریباً همه مردم اس‌ام‌اس‌هایشان را چک می‌کنند، حتی اگر اینترنت نداشته باشند!

دقیقا به همین دلیل است که پیامک مارکتینگ به یکی از روش‌های بسیار کارآمد در عرصه تبلیغات انتخاباتی تبدیل شده و با حداقل هزینه، شما را به نتایج شگفت‌انگیزی می‌رساند.

اس‌ام‌اس مارکتینگ تا به حال نمونه‌های موفق زیادی داشته است. به طور مثال دو رییس جمهور اخیر آمریکا نتایج چشمگیری را از ارسال پیامک انبوه گرفته‌اند.

بیایید با هم نگاهی به مورد عجیب ترامپ بیاندازیم: به گفتۀ cdmginc در طول انتخابات 2016 ترامپ توانست 99 درصد مردم را متقاعد کند تا پیام کوتاه ارسالی‌اش را باز کنند!
رسیدن به این رقم واقعاً جذاب است و شاید هم کمی دور از دسترس به نظر برسد. اما به شما اطمینان می‌دهیم که با تنظیم یک متن پیامک تاثیرگذار به راحتی می‌توانید 99% از مخاطبانتان را قانع کنید تا پیامک تبلیغاتی شما را بخوانند.

Features-of-SMS-Panel

 

‎انواع روش‌های ارسال پیامک انبوه

شاید باورتان نشود اما می‌توانید انتخاب کنید که به چه کسانی پیامک بدهید! حتما می‌دانید زمانی که پای تبلیغات هدفمند وسط باشد این موضوع خیلی اهمیت پیدا می‌کند؛ چون پیامک گروهی می‌تواند با فیلترهای مشخص و باب میل و سلیقه‌تان ارسال شود تا شما را زودتر به نتیجه برساند. پس اگر شما هم آدم مصمم و بابرنامه‌ای هستید که می‌خواهید تند و سریع به بهترین نتیجه ممکن برسید، می‌توانید با استفاده از یک یا چندتا از روش‌های زیر پیامک انبوه ارسال کنید.

بر اساس لیست شماره‌های شخصی

گاهی اوقات ممکن است که خودتان یک لیست طلایی از شماره موبایل‌هایی داشته باشید که برایتان مهم هستند و می‌خواهید پیامک متفاوتی برایشان ارسال کنید. در چنین حالتی می‌تواند فایل شماره‌ها را داخل دفتر تلفن سامانه پیامک وارد کرده و به صورت خودکار پیامک را برای این گروه از منخاطبانتان ارسال کنید.

به تفکیک شهر و شهرستان

این قابلیت سامانه پیامک بی‌نظیر است! شما خیلی راحت می‌توانید به تفکیک شهر یا شهرستان حوزه انتخابی، پیامک تبلیغاتی خود را فقط برای مردم یک شهر یا شهرستان خاص بفرستید. به این شکل هدفمندی تبلیغات شما افزایش چشمگیری پیدا کرده و می‌دانید که هزینه‌ها را برای چه جاهایی صرف کنید تا بازخورد بهتری بگیرید.

بر اساس پیش‌شماره

همراه اول یا ایرانسل؟ اگر مسئله شما هم این است، دیگر نگران نباشید. چون مثل آب ‌‌خوردن می‌توانید فقط برای یک پیش‌شماره خاص پیامک بفرستید و از خودتان و برنامه‌هایتان بگویید.

به تفکیک منطقه و محله

اگر قرار است برای بهترکردن وضع و امکانات محله‌ به‌ خصوصی کاری انجام دهید، با پیامک به اهالی آن منطقه یا محله مژده بدهید! این قابلیت سامانه پیامک باعث می‌شود تا مردم احساس کنند که به آن‌ها نزدیک هستید و مشکلاتشان را درک می‌کنید.

ارسال پیامک بر اساس مشاغل

شاید اصلاحاتی را برای بهترشدن زندگی و شرایط کاری صنف خاصی در نظر داشته باشید. دست به کار شوید و این موضوع را به آنها اطلاع بدهید. به آن‌ها بگویید که دغدغه‌شان فکر شما را هم مشغول کرده است. هر چقدر هم که سرشان شلوغ باشد حتما پیامک‌هایشان را چک می‌کنند.

ارسال پیامک براساس سن

از آنجایی که همه مردم از نظر سن و سال صلاحیت رای دادن ندارند، می‌توانید با استفاده از این قابلیت فقط برای افراد بالای 18 سال پیامک بفرستید یا اگر برنامه خاصی برای رای‌اولی‌ها دارید، به آن‌ها اطلاع دهید.

 

اس‌ام‌اس مارکتینگ، میان‌بری به مجلس

بعضی‌ها نه تنها در هیچ کانال یا گروه خبری عضو نیستند، بلکه با شبکه شش تلویزیون هم قهرند! چون اصلاً از اخبار و مخلفاتش خوششان نمی‌آید.

این دسته از افراد به احتمال خیلی زیاد نمی‌دانند که شما برای نمایندگی مجلس کاندید شدید. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که این آدم‌ها آنقدرها هم بی‌تفاوت نیستند. مثلاً زمانی که صدای اس‌ام‌اس از گوشی همراهشان بلند می‌شود حسابی توجه‌شان جلب می‌شود!

با اس‌ام‌اس مارکتینگ می‌توانید حتی توجه این دسته از افراد را هم جلب کنید و خودتان را صمیمانه به آن‌ها معرفی کنید. با این شگرد، مخاطبان بی‌تفاوت و دور از دسترس را هم به شور و شوق انتخابات مبتلا کنید و به کرسی مجلس نزدیک‌تر شوید.

اگر نمی‌دانید موضوع متن پیامک‌ها چه می‌تواند باشد، ما برای شما در ادامه چند مثال می‌آوریم تا از کاربردهای اس‌ام‌اس مارکتینگ باخبر شوید.

- با پیامک از مشکلات مردم و برنامه‌هایتان بگویید

نگرانی‌هایتان را از اوضاع و شرایط حاضر، با مردم در میان بگذارید و برایش راه حل ارائه بدهید. اجازه دهید مردم از برنامه‌های شما آگاه شوند و در جریان فعالیت‌های احتمالی شما در آینده قرار بگیرند. به طور مثال اگر در این زمان، دغدغه شما بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده جامعه است؛ راه حل ارائه بدهید و بگویید در صورت اجرایی نشدن برنامه‌های کاربردی شما در این خصوص، نه تنها شرایط بهتر نخواهد شد؛ بلکه ممکن است وضعیت بدتر هم بشود.

- با پیامک اطلاع‌رسانی کنید

ساعت و روز سخنرانی و موضوعاتی را که می‌خواهید درباره‌ آن بحث کنید، با استفاده از پیام کوتاه اطلاع بدهید. همچنین می‌توانید گزارش همه فعالیت‌ها، ملاقات‌ها و سخنرانی‌هایتان را برای مردم بفرستید. بهتر است در انتهای متن پیامک، لینک سایتتان را هم ارسال کنید تا برای خواندن خبر به صورت کامل، به آنجا مراجعه کنند. از این طریق آمار بازدید سایتتان هم بالا می‌رود.

- با پیامک یادآوری کنید

حتماً خودتان می‌دانید؛ هر روزی که به انتخابات نزدیک می‌شویم، تب تبلیغات بیشتر بالا می‌گیرد. پس باید حواستان باشد که برای لحظات آخر هم برنامه داشته باشید. یکی از این برنامه‌ها می‌تواند پیامکی با مضمون شعار تبلیغاتی شما و یادآوری به شرکت در انتخابات باشد؛ مثلا اگر شعارتان در مورد حفاظت از منابع طبیعی منطقه است، به اهالی بگویید که حفظ محیط زیست در واقع حفظ آینده فرزندانشان است و رسیدن به این هدف، توجه کامل و مستمری را می‌خواهد که تنها از دست شما برمی‌آید. از آن‌ها بخواهید که به خاطر نسل آینده در انتخابات شرکت کنند.

- با پیامک دعوت‌نامه بفرستید

اگر قرار است در محله‌ای سخنرانی کنید، می‌توانید از روی نقشه و لوکیشن سخنرانی فقط برای اهالی آن محله پیامک ارسال کنید و بگویید که خوشحال می‌شوید تا آن‌ها را از نزدیک ببینید. به احتمال زیاد اگر فرصت داشته باشند برای شنیدن حرف‌های شما می‌آیند. یا اگر مراسم خاصی مثل صرف شام یا بحث درباره یک موضوع خاص دارید، می‌توانید از افرادی که فکر می‌کنید حضورشان مهم است، با یک SMS دعوت کنید.

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام کوتاه پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127472024-1852429964-18192;