ارسال پیامک نظیر به نظیر با نام مشتری

4.4 از 5 (5 نظر)

ارسال پیامک نظیر به نظیر

 

ارسال نظیر به نظیر پیامک به شما کمک می‌کند تا به جای اینکه بخواهید به صورت تکی برای هر شماره متن‌های متفاوت ارسال کنید، به صورت انبوه و گروهی این پیام‌ها را ارسال نمایید. مثلاً اگر دقت کرده باشید بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی وقتی برای کاربرانشان پیامک ارسال می‌کنند، نام آن‌ها را در ابتدای پیامک قید می‌کنند. این کار اگر برای تک تک کاربران به صورت جداگانه انجام شود بسیار وقت‌گیر و پرهزینه است؛ اما با امکان ارسال متناظر دیگر نیازی به ارسال تکی نیست، سیستم نام‌ها را از فایل جداگانه‌ای می‌خواند و پیام‌ها را به صورت گروهی برای مخاطبانتان ارسال می‌کند.

ماژول ارسال نظیر به نظیر به کاربران کمک میکند تا بسیاری از فرآیندهای زمان بر و طولانی ارسال اس ام اس را با سرعت و آسانی انجام دهند. برای استفاده از این ابزار در سامانه پیامکی میتوانید پنل پارس پلاس به بالاتر را تهیه کنید.

Send-SMS-Peer-to-Peer

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر؟

به احتمال فراوان شما با دو ماژول ارسال پیامک هوشمند و ارسال پیامک هوشمند از فایل آشنایی دارید! کارکرد این دو ماژول شباهت زیادی به همدیگر دارد.

ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر، پیامک شما را به صورت منحصر به فرد برای افراد ارسال می کند و زمانی استفاده میشود که شما قصد دارید چند متن پیامک متفاوت را به چندین شماره متفاوت ارسال کنید. البته باید بگویم ارسال تکی نیز در این مورد میتواند به قول معروف کار شما را راه بیاندازد اما شما در ارسال تکی باید در هر مرحله متن پیامک و گیرندگان را وارد کنید که این کار کمی خسته کننده و زمانبر میباشد. این در حالیست که ارسال پیامک نظیر به نظیر به شما این امکان را میدهد تا در فایل اکسل متن پیامک مدنظر خود و شماره گیرندگان را وارد کرده و یکجا به آنها پیامک ارسال کنید.

به طور مثال فرض کنید شما یک لیست از مخاطبان را دارید و قصد دارید برای هر مخاطب پیامک مخصوصی را ارسال کنید و متن پیامک یک مخاطب کاملا متفاوت با مخاطب دیگر می باشد. شما می توانید با استفاده از ماژول ارسال پیامک نظیر به نظیر در پنل پیامک خود، به تعداد زیادی از مخاطبانتان متن اختصاصی و منحصر به فرد خودشان را در کمترین زمان ارسال کنید.

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127142024-38246075-18396;