ارسال پیامک جهت جذب مشتری

4.25 از 5 (4 نظر)

پیامک کلید جذب مشتری برای بیمه ها

حتما شما هم میدانید، فروش بیمه به مشتریانی که از قبل شما را می‌شناسند و حداقل یک بار از شما بیمه خریداری کرده اند راحت تر از فروش بیمه به افرادی است که تاکنون به دفتر بیمه شما مراجعه نکرده اند.

حتما شما هم میدانید، فروش بیمه به مشتریانی که از قبل شما را می‌شناسند و حداقل یک بار از شما بیمه خریداری کرده اند راحتتر از فروش بیمه به افرادی است که تاکنون به دفتر بیمه شما نیامده اند.

ارائه دهندگان خدمات بیمه ای با استفاده از پیامک می توانند از برخی از خواسته های متعدد مصرف کنندگان در صنعت بیمه پشتیبانی کنند و قادر هستند تاییدیه های خط و مشی ها، قیمت ها و به روز رسانی ها را به طور مستقیم و فوری به تلفن همراه مشتری ارسال کنند.

استفاده از کانال هایی مانند سامانه پیامکی که نتایج مستقیم و تقریباً فوری را برای مصرف کنندگان ارائه می کنند، فشار بر روی تیم های خدمات مشتری کاهش می یابد و همچنین سطح بالاتری از رضایت مندی را به همراه نقاط تماس بیشتر و نتایج سریع فرآهم می کند.

SMS-to-customers-for-insurance

شرکت های بیمه ای با استفاده از پنل ارسال اس ام اس میتوانند تبلیغات کار خود را به صورت پیامک به هر شهر ، منطقه  و کدپستی که که مد نظرشان هست ارسال نمایند و یا به شغل ها و کسب و کار های مختلف خدمات خود را معرفی نمایند. مشتریان با استفاده  از ارسال کلید واژه (مثلا قیمت)  میتواند لیست قیمت های  خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

شرکت های خدمات دهنده بیمه همچنین میتوانند سررسید اقساط  را به مشتریان خود یاد آور شوند و همواره ارتباط موثری جهت مشتری مداری با مشتریان خود داشته باشند.

کاربرد متنوع اس ام اس در صنعت بیمه در حال حاضر نتایج واقعی برای ارائه دهندگان فرآهم می کند.

ارسال پیامک برای دفاتر بیمه

 - اطلاع رسانی از پایان مدت زمان بیمه مشتری

مثال : مشتری گرامی ، بیمه نامه شما تا ۵ روز دیگر به اتمام خواهد رسید

 - اطلاع رسانی از خدمات جدید بیمه

مثال : امکان تمدید انواع خدمات بیمه به صورت اس ام اسی فراهم شد

 - آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود

مثال : مشتری گرامی،بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد.با تشکر از انتخاب شما

 - ارسال پیام تبریک به مناسبت های خاص به مشتریان

مشتری گرامی : آقای پوررضا ، بیمه x روز تولدتان را به شما تبریک عرض می نماید

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام کوتاه عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171270920241353625857-18244;