چه زمانی از پلن های سامانه های پیامکی استفاده کنیم؟

4 از 5 (3 نظر)

چه زمانی از پلن های سامانه های پیامکی استفاده کنیم؟

Panel-presentation-Send-e-mail-advertising

پنل ارسال و دریافت پیامک دارای امکانات حرفه‌ای برای استفاده از سامانه به صورت ارسال پیامک های حرفه ای می باشد.

عموماً پلن ها با توجه به قیمت و رتبه پیشنهادی شان، ماژول‌های متفاوتی را فعال خواهند کرد. البته در ابتدایی ترین پلن ممکن است ماژول‌های بسیار کمی فعال شود و یا اصلاً ماژولی را در بر نگیرد  و حرفه ای ترین و بالاترین پلن تمام ماژول ها را با خود فعال خواهد کرد.

فرقی ندارد که نام پلن ارائه شده چه باشد. ممکن است پلن رایگان ،شرکتی، سازمانی و یا حرفه ای نام گذاری شده باشد و  یا با نام پلن ساده، استاندارد، پارس پلاس و یا طلایی

نام و یا دسته بندی هر چه که باشد شما می بایست به امتیازاتی که یک پلن در اختیارتان قرار می دهد توجه کنید.

علاوه بر باز شدن ماژول های متفاوت در پلان ها، خدمات دیگری مانند قیمت کمتر پیامک، خطوط هدیه بیشتر، مدت زمان استفاده بیشتر از سامانه و ….  نیز ارائه می شود.

قبل از انتخاب نوع پلن خود باید بدانید  برای چه فعال سازی پلن را انتخاب کرده اید.

به صورت ساده می‌توانید به صورت زیر نیازهای خود را ارزیابی کنید:

ابتدا بررسی کنید برای شما چه چیزی در سامانه پیامکی از بقیه خدمات مهمتر است. اگر به دنبال تعرفه کمتر پیامک ارسالی هستید، هزینه پلان مورد نظرتان را با هزینه پرداخت متناسب آن در حالت عادی مقایسه کنید.

برای مثال اگر در حالت عادی سامانه خود با پرداخت یک میلیون تومان بتوانید۱۰.۰۰۰  پیامک ارسال کنید،  با فعال‌سازی پلن برای همان تعداد پیامک چقدر پرداخت خواهید کرد.

 

راه دیگر بررسی به صرفه بودن فعال سازی پلن بررسی میزان اعتبار کلیه خدمات آن پلن با حالت عادی می باشد.

برای مثال اگر تمام ماژول ها با هم هزینه فعال سازی ۵۰۰ هزار تومانی داشته باشند و خرید یک خط ۱۰ رقمی هم ۱۰۰ هزار هزینه داشته باشد، فعال سازی پلنی که این خدمات را با قیمت ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان ارائه می دهد، با فعال نکردن آن تفاوت هزینه زیادی ندارد.

اما اگر همین امکانات و خط تنها با ۲۰۰ هزار تومان فعال شود، حال استفاده از پلن به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد.

 

راه دیگری که بتوانید متوجه شوید آیا انتخاب پلن برای شما مناسب است یا خیر، مدت زمان استفاده شما و میزان استفاده شما از سامانه ارسال و دریافت پیامک می باشد. اگر قرار است به مدت طولانی و با حجم متوسط ارسال  و یا در مدت کوتاه حجم زیادی از ارسال را مدیریت کنید، انتخاب پلن می‌تواند برای شما مناسب باشد. البته می بایست پلنی را انتخاب کنید که از نظر هزینه‌ای و البته تعداد پیامک های هدیه و یا هزینه ارسال پیامک برای شما به صرفه تر باشد.

 

البته اشتباه رایجی که در انتخاب پلن وجود دارد این است که اکثر کاربران تمایل به  انتخاب  پلن حرفه‌ای و یا بالاترین پلن ارائه شده را دارند.

دقت کنید در زمان انتخاب پلن حداقل دو و یا سه مورد از امکانات ارائه شده در آن پلن را احتیاج داشته باشید زیرا پلن ها دارای هزینه سالانه هستند و پرداخت هزینه پلن برای تنها یک امکان ، می بایست حتما بررسی شود.

 

اگر بخواهیم تمام شرایط و امکانات را بررسی کنیم به صورت کلی فعالسازی پلن از خریداری همان امکانات پلان مورد نیاز به صورت جداگانه، به صرفه تر و عاقلانه تر است.

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127372024-1351106364-19012;