چه نوع پیامک های تبلیغاتی موفق خواهند بود؟

4.09 از 5 (29 نظر)

راهای موفقیت پیامک های تبلیغاتی

استفاده از پیامک انبوه به جهت تبلیغات شیوه ای بسیارد ه رایج است و شما می توانید از بانک های اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده نموده وپیام خودرا به گوش قشر خاصی ویا من منطقه وشهر خاصی که مد نظرتان هست برسانید تفکیک بندی های مختلفی که بانک های شماره دارند از جمله ارسال براساس کد پستی-ارسال براساس سن وجنسیت افراد-ارسال فقط به شماره های همراه اول ویا ایرانسل -ارسال براساس صنف کاری و...

شما می توانید با استفاده از پیامک انبوه با هزینه کم تبلیغات گسترده ودلخواهی داشته باشید وکلیه بانک های شماره رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

به روز شدن در امر تبلیغات مقوله ای مهم وحیاتی است ومیتواند موجب پیروزی وموفقیت شما در کسب وکار شود وشما را نسبت به رقیبانتان ممتاز ترسازد  یکی  سری از جنبه های حیاتی که باید درتبلیغات در نظر گرفته شود هزینه تبلیغات وجامع وفراگیر بودن تبلیغات واسان بودن روش تبلیغ ,

پنل  پیام کوتاه

 


 

استفاده ازسامانه پیام کوتاه یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است  که بسیار مورد توجه قرار گرفته وروز به روز استفاده این نرم افزار های sms تبلیغاتی گسترش پیدا میکند هزینه کم واستفاده از بانک های شماره تلفن ویژه هر شهر وداشتن تبلیغاتی گسترده از دلایل استفاده از سامانه پیام کوتاه می باشد یکی از شرکت هایی که در زمینه سامانه پیام کوتاه فعالیت میکند وتوانسته در این عرصه خدمات مفیدی را ارائه دهد شرکت پارس گرین می باشد که شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام نموده وتست بفرمائید وبه صورت 24 ساعته ازکارشناسان این مجموعه مشاوره گرفته وسامانه پیام کوتاه مخصوص کسب وکار خود را به راحتی داشته باشید واستفاده نمائید

پیامک انبوه

 


 

در چند وقت گذشته ، عده ی بسیاری از ما تقاضا کردند که مطلبی دربارۀ بهترین روش های ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در وبلاگ برای کاربران قرار دهیم . خب ما تصمیم گرفتیم که امروز این مطلب را برای شما دوستان منتشر کنیم . در این مطلب سعی دارین ۳ مورد از کمپین های تبلیغات پیامکی مورد علاقه خود را برای شما نام ببریم . شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم .

کوپن تخفیف پیامکی مدت ار

اگر منبع اصلی درآمد شما دوستان از طریق تبلیغات و تجارت الکترونیک به دست می آید ، به شما پیشنهاد می کنیم که پیامک هایی حاوی کوپن های تخفیف برای مشتریان خود ارسال کنید . به طور مثال اگر شما صاحب یک گل فروشی هستید ، می توانید به مشتریان خود پیامکی با محتوای زیر ارسال کنید :
“ فقط امروز !!! دریافت ۲۰% تخفیف تاج گل های فروشگاه ما ، کد تخفیف شما GOL می باشد . ”
شما می توانید با استفاده از روش های خاص ، کدهایی غیر تکراری طراحی کنید .
پیامک تخفیفتان را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید .
اگر شما در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت ندارید و هیچگونه فعالیتی به صورت آنلاین ندارید ، تحفیف های حضوری بهترین نوع تبلیغات برای شما می باشند . این نوع بازاریابی برای رستوران ها بسیار مناسب اند ، زیرا می توانند تعداد بیشتری مشتری را به سمت رستوران جذب نمایند . به یاد داشته باشید ، در پیامک ارسالی خود حتما از عبارت “ پیامک تخفیفتان را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید . ” استفاده کنید . متاسفانه بسیاری از کاربران ما باز هم فراموش می کنند که آدرس تماس خود را در انتهای پیامک قرار دهند .
برگزاری مسابقه پیامکی

مشتریان عاشق برگزاری مسابقه هستند ، پس چرا از این علاقه برای گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود استفاده نکنیم ؟ برگزاری مسابقه بهترین روش برای تقدیر کردن از اعضای خبرنامه پیامکی می باشد ، همچنین می تواند مشتریان جدیدی را نیز به سمت شما بکشاند . برگزاری مسابقه یکی از بهترین روش های تبلیغات و درآمدزایی می باشد . همچنین راحت ترین روش برای به دست آوردن مشتریان جدید در مدت بسیار کوتاه . شما می توانید با استفاده از امکانات پنل پارس گرین ، مسابقات پیامکی متنوعی را برگزار نمایید.

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما ، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند .

اگر علاقه دارید که از سامانه نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .

 

مطالب مرتبط :

جهت استفاده از سامانه جامع مدیریت هوشمند پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید:

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : -70951607614272025-1599716798-10484;