چگونه بفهمیم در بلک لیست پیامک هستیم

4 از 5 (3 نظر)

چگونه بفهمیم در بلک لیست پیامک هستیم ؟

 

How-do-we-know-we-are-on-the-SMS-blacklist

برای اینکه متوجه شوید ارسال پیامک به شماره های مسدود را غیرفعال کرده‌اید در صورتی که سیمکارت شما همراه اول است عدد 2 را به 8999 ارسال کنید، در صورتی که پیامک تبلیغاتی شما فعال باشد پیامک ارسال شده به شما با مضمون زیر است: مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما فعال است و در صورتی که پیامک تبلیغاتی شما غیر فعال باشد پیامک ارسال شده به شما به صورت زیر است، مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما تا 24 ساعت آینده فعال می شود.

در صورتی که مشترک ایرانسل هستید، جهت خروج از لیست سیاه ایرانسل نیز عدد 1 را به 5005 ارسال نمایید البته در صورتی که پنل پیامکی تهیه کنید می توانید از ترفند دور زدن بلک لیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی پیامک را مسدود کرده اند استفاده کنید.

 

 

انواع روش های ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

روش اول ارسال به شماره های بلک لیست استفاده از خطوط خدماتی می باشد یعنی کاربران خط اختصاصی موجود در پنل خود را به خط خدماتی تبدیل نمایند.

روش دوم استفاده از ابزار باشگاه مشتریان می باشد در این روش مشتریان با رضایت کامل پیامک ها را دریافت می نمایند.

روش سوم در این روش ابزاری به نام پیامک سفید که مخصوص برنامه نویسان یا افرای می باشد که متونشان کاملا وجه اطلاع رسانی داشته و پیامکشان حالت تبلیغاتی ندارد، میتوانند از این ابزار جهت ارسال پیامک استفاده نمایند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171271820242017018924-31540;