چگونه خبرنامه پیامکی خود را در یک مراسم یا همایش تبلیغ کنیم؟

4.03 از 5 (33 نظر)

چگونه خبرنامه پیامکی خود را در یک مراسم یا همایش تبلیغ کنیم؟

حدس بزنید چه خبری برایتان داریم ؟

فهرست خبرنامه پیامکی شما تنها به اندازۀ تلاشتان گسترش پیدا می کند . اگر شما با پیشنهادات و تخفیفات خود مشتریانتان را ترغیب به خرید محصولات خود نکنید ، مطمئنا فهرست خبرنامۀ پیامکی شما گسترش نخواهد یافت و این امر کاملا واضح است که با رشد نکردن فهرست خبرنامه پیامکی ، تجارت شما نیز گسترش نخواهد یافت . بنابراین ، در این مقاله می خواهیم روش های تبلیغ و گسترش خبرنامۀ پیامکی طی یک مراسم یا رویداد را برایتان توضیح دهیم .

 

فروشگاه خود را با پیامک تبلیغ کنید

از مانیتور و بیلبورد استفاده کنید

جزئیات و آمارهای بازاریابی پیامکی را بر روی بیلبورد یا مانیتورهای بزرگ نمایش دهید . اما ، زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنید . سعی کنید از این ابزارهای تبلیغاتی برای ارائه تخفیفات و پیشنهادات ترغیب کننده استفاده کنید . شما می توانید از این ابزارها برای برگزاری مسابقه پیامکی استفاده کنید .

از مجری برنامه بخواهید که از تماشاگران بخواهد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند.

مردم هنوز هم به این روش تبلیغاتی اطمینان دارند . از سخنران اصلی ، میزبان یا مجری خود بخواهید که چندین بار در بین صحبت های خود از حضار دعوت کند که به عضویت خبرنامه پیامکی تان در بیایند . از آنها بخواهید با جملاتی ساده ، مختصر و صریح این کار را انجام دهند و سعی نکنند با توضیحات طولانی آنها را سردرگم کنند . بازاریابی پیامکی هنوز روش جدیدی در بازاریابی محسوب می شود و بیشتر مردم به این نوع از تبلیغات اطمینان دارند .

توزیع بروشور ، کاتالوگ و آگهی تبلیغاتی

اگر در پایان مراسم / همایش خود به افراد حاضر یک کیف حاوی هدایای مختلف اعطا می کنید ، سعی کنید که درون کیف بروشورهای مربوط به خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید . این کار باعث می شود که مشتریان شما در هنگامی که بروشورهای خود را چک می کنند اطلاعات دقیقی از خبرنامه پیامکی شما به دست آورند .

اگر علاقه دارید که از سامانه پارس گرین نمایندگی کسب کنید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان فنی پارس گرین می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند .

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت استفاده از سامانه جامع مدیریت هوشمند پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : -709516076172420251831095669-10520;