کاربرد سامانه پیامکی برای سوپر مارکت

4.25 از 5 (4 نظر)

کاربرد پنل پیامکی برای سوپر مارکت ها

امروز داشتن یک سامانه پیامکی برای اکثر اصناف و افرادی که به هر شکلی به ارائه محصولی می پردازند ضروریست و با استفاده از مزایای پنل اس ام اس می توانند اقدام به جذب و حفظ مشتریان خود نماییند.

 

سامانه-پیامک-برای-سوپر-مارکت

برخی از مزایای سامانه پیامک برای سوپر مارکتی ها

1- ارتباط با مشتری و جلب رضایت آن ها

حفظ مشتری در هر حوزه و کسب و کاری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است در سوپر مارکت ها نیز به همین صورت است.
با استفاده از سامانه پیامکی و قابلیت ارسال و دریافت پیامک می توانید یک ارتباط مستمر و پایدار با همه ای  مشتریان خود داشته باشید.

به عنوان مثال می توانید با استفاده از پنل پیامک ، دریافت سفارش های خود برای ارسال به منازل مشتریان را  به صورت پیامکی مکانیزه کنید و دقت و سرعت بیشتری به کار خود ببخشید.
می توانید در هنگام ارسال سفارشات با یک پیامک آن ها را از وضعیت سفارش آگاه کنید.

برای مثال دیگر می توانید مشتریان خود را در قسمت دفترچه تلفن دسته بندی کرده و مشتریان ویژه خود را در قسمت خاصی قرار داده و اگر قصد ارائه تخفیف برای محصولی را داشتید آن  را به مشتریان ویژه خود ارسال کنید.

با اضافه کردن امکان جدید  به سوپر مارکت خود و یا ارائه محصولی به صورت قسطی و یا پیشنهاد های جذاب دیگر برای مشتری ها،  کافیست پیامک آن را برای مشتریان و هم محله ای های خود ارسال کنید.

 

2 جذب مشتری جدید

معمولا در سوپر مارکت ها ، بیشتر مشتریان از ساکنین  و کسبه محدوده سوپر مارکت می باشد.

با تهیه پنل پیامکی و استفاده از بانک شماره ها و  امکانات مختلفی که این سامانه  در اختیار شما قرار می دهد میتوانید پیامک های تبلیغاتی هدف مند ارسال کرده و در کمترین زمان و صرف  کمترین هزینه ،  آن ها را برای هم محله ای های خود ارسال کنید و مشتریان جدید به دست آورید و با استفاده از امکان دفترچه تلفن آن ها را به مخاطبین خود اضافه کنید.

برای این کار می توانید از امکاناتی همچون ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال منطقه ای، ارسال با استفاده از کد پستی محله و همچنین ارسال پیامک با استفاده از دکل های مخابراتی استفاده کنید.

 

3 صرفه جویی در زمان وهزینه

استفاده از پنل پیامکی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله سرعت بالا و صرفه جویی در زمان.

فرض کنیم در ارسال پیامک انبوه، شما با وارد شدن به پنل پیامکی می توانید تنها با انتخاب محله و تعداد پیامک ها و با تایید ارسال پیامک در سریعترین زمان ممکن پیامک خود را به مشتریان ارسال کنید.

یکی دیگر از مزیت های پیامک هزینه پایئن آن است، در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات، پیامک بسیار ارزان است و شما مختار هستید که هر مقدار که می خواهید پیامک ارسال کنید، از یک پیامک تا چند ملیون پیامک، انتخاب با شماست.

با استفاده از سامانه پیامکی می توانید در هر زمان با تک تک مشتریان خود ارتباط داشته و مشتریان خود را حفظ کنید و یا مشتری جدید جذب کنید.

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک متنی و صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : -70951607612452024-868157889-17756;