کاربرد منشی پیامکی در ارسال خودکار پاسخ

4.4 از 5 (5 نظر)

کاربرد منشی پیامکی خودکار

در سامانه پیام کوتاه علاوه بر بانک شماره ها و امکان ارسال و دریافت پیامک ، ماژول هایی جهت سهولت و ارائه خدماتی فراتر از ارسال و یا دریافت اس ام اس ساده برای کاربران محترم فراهم شده است که کلیه کاربران می توانند این ماژول ها را بررسی و در صورت نیاز خریداری نمایند. یکی از این ابزار ماژول منشی پیامک می باشد که در این مقاله امکاناتی که این ماژول برای کاربران پنل پیامکی فراهم می نماید را شرح خواهیم داد.

ماژول منشی پیامکی برای کاربرانی که از خطوط پیامکی خود جهت دریافت پیامک استفاده می نمایند مورد استفاده قرار گرفته و امکان ارسال پاسخ اتوماتیک از سامانه پیامکی تان را در پاسخ پیامک دریافتی میسر می سازد. البته لازم به ذکر است منشی پیامکی روی متن دریافتی حساس بوده و در صورت دریافت متن مشخص شده ، متن مشخص شده توسط صاحب سامانه پیامکی را ارسال می کند.

به طور مثال شما می توانید تنظیمات این ماژول را بگونه ای تنظیم نمایید تا در صورت دریافت عدد ۱ پاسخ مد نظر شما به وی ارسال گردد. این ماژول قابلیت ایجاد تعداد نامحدودی گزینه ی دریافتی با پاسخ مجزا را داشته و شما می توانید به صورت تکی و یا گروهی متن دریافتی و پاسخ مد نظرتان را ایجاد نمایید.

اپراتورهای-ارسال-پیامک

در سامانه پیامک از منوی مدیریت سپس گزینه منشی خودکار کلیک کرده پس از  تنظیم متن ارسالی ،  گزینه ی دریافتی مشخص می گردد. گزینه ی دریافتی می تواند شامل اعداد ، حروف فارسی و یا لاتین باشد. از آنجا که بسیاری از گوشی های تلفن همراه فاقد زبان فارسی بوده و افراد از زبان عربی جهت ارسال پیامک های فارسی استفاده می نمایند و تنظیمات شما با زبان فارسی ایجاد شده است امکان عدم پاسخ اتوماتیک به این کاربران وجود دارد لذا پیشنهاد می کنیم گزینه ی دریافتی را از بین اعداد و یا حروف لاتین ثبت و ایجاد نمایید تا مشکلی در این زمینه برای شما کاربران محترم ایجاد نگردد.

یکی دیگر از قابلیت های این ابزار امکان فیلتر پاسخ دهی به شماره های فرستنده می باشد. به عبارت دیگر شما می توانید تنظیماتتان را به صورتی ایجاد نمایید تا تنها پاسخ اتوماتیک را برای شماره های گیرنده ی مشخص شده از طریق دفترچه تلفن پنل پیامکتان ارسال نموده و یا به همه ی پاسخ های دریافتی پیامک شما ارسال گردد.

خط دریافت کننده ی پیامک و خط فرستنده ی پیامک نیز می تواند متفاوت بوده و توسط خود شما انتخاب گردد. به طور مثال می توانید از خط 5000 پنلتان پیامک را دریافت و ارسال را با خط 1000 انجام دهید!

پس از مشخص نمودن کلیه گزینه ها می توانید تاریخ فعالسازی ماژولتان را نیز مشخص نمایید. به طور مثال فرض کنید شما برای مدت دو هفته برای افرادی که عدد ۲ را به سامانه ی پیامکی شما ارسال نموده اند هدیه ارسال خواهید نمود بنابراین می توانید زمان فعال بودن ماژولتان را ۲ هفته از زمان مد نظرتان تنظیم نمایید.

لازم به ذکر است امکان حذف و یا غیر فعال نمودن کلیه تنظیمات ایجاد شده در هر زمانی برای شما کاربران محترم فعال می باشد.

بهترین-سامانه-پیامکی-The-best-SMS-system

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127522024581149875-18088;