کلید موفقیت در تکرار هوشمند اس ام اس تبلیغاتی

4 از 5 (3 نظر)

کلید موفقیت در تکرار هوشمند پیامک تبلیغاتی

یکی از رمزهای موفقیت بازاریابی به روش پیامک تبلیغاتی، برقراری ارتباط دو سویه است. در صورتی می توانید در این روش بازاریابی موفق باشید که بتوانید با ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت و ایجاد اطمینان در مشتریان، آن ها را به سمت خود جلب نمائید. قبل از هر چیزی باید مشتریان خود را بشناسید انتخاب و گروه بندی کردن مشتریان باعث می گردد وقت و هزینه خود را به هدر نداده به شکل مستقیم مخاطبان خود را در دسترس داشته باشید و به رفع نیازهای آن ها بپردازید. تعیین و انتخاب هدفمند مشتریان باعث خواهد شد بازار فروش محصول خود را به خوبی بشناسید. متن پیامک تبلیغاتی شما در صورت رعایت قوانین نگارشی می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب ایجاد کند هر چقدر متن ساده و قابل فهم تر باشد و از کلمات کلیدی مفید در آن بیشتر استفاده کرده باشید قطعا بازخورد بهتری از ارسال پیامک تبلیغاتی خود دریافت خواهید نمود.

تکرار پیامک تبلیغاتی روشی درست یا غلط

یکی دیگر از رموز موفقیت جهت بازاریابی به وسیله ارسال پیامک تبلیغاتی تکرار پیامک تبلیغاتی و رعایت زمان بندی جهت ارسال پیامک می باشد. نباید پیامک تبلیغاتی خود را بیش از اندازه تکرار کنید بلکه براساس لزوم یک یا دو بار کافی است. البته نباید فقط یکبار پیامک تبلیغاتی خود را در بازه طولانی ارسال کنید بلکه براساس تاثیری که می خواهید متوجه مخاطب کنید و حساسیت کار آن را تکرار کنید. باید بدانید ارسال پیامک تبلیغاتی زیاد و کم، هر دو به ضرر شما تمام خواهد شد، بنابراین هدفمند با سیاست درست این عمل را انجام دهید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از این روش داشته باشید.

طی تحقیقات این قضیه محرز شده است که حداقل 90% از افراد به محض رسیدن پیامک تبلیغاتی آن را می خوانند و ما بقی افراد یا آن را به شکل ناقص خوانده و یا حذف می کنند بنابراین اکثریت افراد پیامک تبلیغاتی شما را می بینند و با محصول و یا خدماتی را قصد ارائه دارید آشنا خواهند شد.

اشتراک گذاری هرچه بیشتر به دیگران یاد دهیم، آموزش دهیم یا به اشتراک بگذاریم چیزهای بیشتری هم از اشتراک گذاری آنان یاد خواهیم گرفت، پس خودمان شروع کننده این چرخه باشیم.

How-send-SMS-Marketing

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127482024345634835-18748;