نکات مهم ارسال اس ام اس

4 از 5 (3 نظر)

نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی

بر خلاف تصور خیلی از افراد، در دنیای امروزه بهترین روش تبلیغات، تبلیغات پیامکی است. آمار نشان می دهد که میزان خوانده شدن تبلیغات پیامکی به مراتب خیلی بیشتر از دیگر روش های تبلیغات است در نتیجه می توان روش تبلیغات پیامکی را روشی موثر و مفید دانست. اما اینکه پیام تبلیغاتی شما چه میزان برای مخاطب جذاب باشد و بتواند مخاطب را به مشتری تبدیل کند مقوله ای جداگانه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 - اصل سادگی و قابل فهم بودن را به بهترین شکل ممکن رعایت کنید

بدیهی است اگر محتوای اس ام اس تبلیغاتی شما ساده و قابل فهم برای مخاطب نباشد، اقدامات بعدی برای تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی ناممکن است. بنابراین بهتر است با وجود نرخ باز کردن 97% تبلیغات اس ام اسی در مقایسه با نرخ 20% بازاریابی ایمیلی، در اولین گام محتوای ارسالی سهل و قابل فهم برای مخاطب باشد تا زمینه جذب اون فراهم شود.

Successful-SMS-or-email

 

 - زمینه یک مکالمه رو در رو را فراهم آورید

چنانچه مرحله اول را به خوبی انجام دهید و مخاطب را جذب پیامک و هدف کسب وکار خود کنید، ناگزیر مخاطب دچار دلبستگی و یک ارتباط دو طرفه با شما می شود. در نتیجه باید یک پل ارتباطی دو طرفه با مخاطب خود بسازید تا به واسطه آن پاسخگوی سوالات احتمالی مخاطبان خود باشید.

 - ترغیب مشتریان به حضور فیزیکی با استفاده از تبلیغات پیامکی

با ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی می توانید مشتریان خودتان را ترغیب به حضور فیزیکی در فروشگاه کنید. بر خلاف بازاریابی ایمیلی که منجر به افزایش فروش می شود، تبلیغات اس ام اسی به دلیل خاصیت پر سرعت بودن بیشتر می تواند در جذب مشتریان فیزیکی در فروشگاه اثر گذار باشد. حضور فیزیکی مشتریان منجر به افزایش فروش تا سه برابر می شود که چیزی فراتر از خرید صرف آنلاین است.

 - حق انتخاب را به مشتریان خود دهید

با ایجاد کمپین های تبلیغاتی سعی در جذب مخاطبان خود کنید. مهم ترین اصل در این روش جلب حداکثری رضایت مشتریان است. بنابراین شرایطی را فراهم آورید که مخاطب به صورت خود جوش جذب کمپین شود. روش هایی مانند ارسال یک پیامک به منظور بررسی رضایت مشتریان و در ادامه فرستادن پیامک های تبلیغاتی بیشتر ... . سعی کنید در ایجاد این گونه کمپین های تبلیغاتی اصول اخلاقی را رعایت کنید و همان گونه که امکان ثبت نام کاربران را فراهم کردید امکان انصراف و خروج آن را هم فراهم آورید. این عمل در ظاهر باعث کاهش تعداد مخاطبان می شود ولی عملا از ایجاد جو روانی بد در فضای حقیقی و مجازی علیه شما و کسب و کارتان جلوگیری می کند.

 - مشتری مداری را اصل قرار دهید

محوریت اصلی کمپین های تبلیغاتی پیامکی در گذشته بر روی عبارت "شما برنده یک کارت هدیه شدید یا برنده کارت شارژ شدید" بود هر چند امروزه هم به وفور شاهد این گونه پیامک ها هستیم، اما باید توجه کرد که عمر این گونه پیامک ها به سر آمده و جز هرزنامه قرار می گیرند. کاربران تلفن همراه علاقمند به دریافت اس ام اس های تبلیغاتی واقعی و قابل لمس اند. برای مثال فست فود فروشی که به تازگی کار خود را آغاز کرده با ارسال پیامک های تبلیغاتی حاوی تخفیف های واقعی گام بلندی در جذب مشتری بر می دارد. نتیجه آن در وهله اول تبلیغ صادقانه کسب و کار خود و در ادامه حفظ شان و شعور مشتری است.

 - زمان سنجی در ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی را مهم بشمارید

بدون شک بهترین زمان برای تبلیغ کتاب های کمک درسی یک انتشارت، اوایل ترم است یا بهترین زمان برای تبلیغ تورهای مسافرتی ایام تعطیل سال است. بطور کلی تعیین زمان ارسال پیامک انبوه بسیار حائز اهمیت است. موضوعی که متاسفانه در ایران توسط بسیاری از کسب وکار ها رعایت نمی شود.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : -709516076120520241515265008-18892;