ارسال پیام صوتی در دانشگاه

4.4 از 5 (5 نظر)

پیام صوتی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی

 

همانطور که میدانید یکی از موارد مهم و قابل توجه در دانشگاه ها و مراکز اموزشی بحث اطلاع رسانی است، به خصوص برای دانشجویان. تمامی دانشگاه ها از طریق وبسایت و یا تابلوهای اعلانات دانشگاه با دانشجویان خود در ارتباط اند. هم چنین از طریق جلسات ماهانه و یا هفتگی با اساتید ارتباط دارند. موضوعی که در این میان مطرح می شود این است که آیا تمامی دانشجویان به این راه های ارتباطی و اطلاع رسانی توجه دارند یا خیر؟ شاید استفاده از روش های خلاقانه و جدید دیگر بتواند مثمرثمر باشد. یکی از این روش ها استفاده از سامانه پیام صوتی می باشد. از این طریق شما میتوانید پیام های مهم خود را به صورت ویس به افراد ارسال کنید.

به طور مثال، فرض کنید قصد ارسال پیامی به دانشجویان به مناسبت برگزاری همایشی خاص دارید، سامانه به شما این امکان را می دهد تا پیام موردنظر را تنظیم کرده تا در زمان و تاریخ موردنظر به صورت خودکار ارسال شود. هم چنین، با دسته بندی مخاطبان خود و تهیه ی دفترچه تلفن در پنل تان میتوانید پیام های خود را به صورت گروهی و تنها به بخش خاصی از افراد موردنظر خود ارسال کنید. به طور مثال، در روز اول سال تحصیلی جدید میتوان با ارسال پیامی صوتی به دانشجویان تازه وارد، ورود آن ها به دانشگاه را تبریک گفت.

یکی دیگر از استفاده هایی که می توان از سامانه  صوتی کرد، ارسال پیام هایی برای اعلام نمرات دانشجویان است، ولی شاید این سوال پیش بیاید که اگر فردی چنین پیام های مهمی را از دست دهد چه خواهد شد؟ درواقع باید گفت پیام های صوتی شما نمی سوزند. و اگر فردی پیامی را به هر دلیل از دست دهد، با تماس با شماره ی دریافتی قادر به شنیدن دوباره پیام خواهد بود، پس لازم نیست نگران پیام های از دست رفته باشید.

استفاده از برخی از سرویس های سامانه نظیر پیام صوتی انبوه، به شما این امکان را می دهد تا پیام خود را به منطقه ای خاص از روی نقشه ارسال کنید، این روش برای زمانی مناسب است که قصد ارسال پیام هایی عمومی را دارید.

قطعا اینگونه روش های اطلاع رسانی و تبلیغات جذابیت های خاص خود را دارند. به ویژه زمانی که خود میتوانید پیام های صوتی را ضبط و پخش کنید.و از آنجا که محیط دانشگاه های بیشتر علمی و فرهنگی است همواره باید کیفیت موردتوجه قرار گیرد، بنابراین با توجه به نکات گفته شده و همچنین اهمیت دانشگاه ها و مراکز آموزشی، استفاده از روش های نوین میتواند تاثیر بسزایی در بالابردن سطح کیفی آن ها داشته باشند.

سامانه-پیام-صوتی-دانشگاه

 


 

مطالب مرتبط:

- ارسال پیام صوتی گروهی

- ارسال پیام صوتی زماندار

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127042024-1188120035-18024;