افزایش فروش با ارسال پیامک صوتی در قرن 21

4.25 از 5 (4 نظر)

افزایش فروش با بازاریابی تلفنی در قرن 21، چگونه ؟

بازاریابی و فروش تلفنی یکی از روش‌های بسیار موثر ولی سخت برای کشف بازاریابی و فروش محصولات و خدمات است. هر فروشنده تلفنی حتما تمایل دارد که یک مذاکره فروش تلفنی حرفه‌ای و موفق با مشتری خود داشته باشد. اما بر اساس قانون پارتو 80/20 ، حداکثر 20% فروشندگان به این موفقیت دست میابند.

افزایش-فروش-با-بازاریابی-تلفنی-در-قرن-21-چگونه-

 

قطار فناوری ارتباطات سریع حرکت می کند. رسانه های اجتماعی و گوشی های هوشمند در حال تغییر نحوه کار ما هستند. اما در حالی که شما در حال اجرای برنامه هایی برای دستیابی به آخرین روندهای فروش هستید، از تلفن رومیزی خود غفلت نکنید. هیللی استوولد، مدیر روابط عمومی در Pioneer Business Systems، می گوید: "سیستم های تلفن ثابت نیز به سرعت در حال رشد هستند. کاربرد آن ها دیگر فقط در برقراری و گرفتن تماس نیست" اگر یک شرکت کوچک از بازاریابی تلفنی خود با تمام توان استفاده کند، بازده خوبی نصیب کسب و کارهای کوچک می کند. استوولد ادامه می دهد: "از آن جایی که ما در عصر آنلاین زندگی می کنیم، مردم به دنبال تعاملات دوطرفه هستند" "سیستم های تلفن اغلب یک نقطه اولیه برای تماس با مشتری هستند. آن ها ممکن است ابتدا وب سایت شما را بررسی کنند، اما کار بعدی آن ها این است که گوشی تلفن را بردارند."

افزایش فروش با سیستم تلفن چگونه ممکن است؟

هزینه یک سیستم خوب تلفن رومیزی بسته به تعداد افزونه ها و ویژگی هایی که نیاز دارید متفاوت است. با این حال، باید ویژگی های جدید و زمانی که به آن ها نیاز دارید، معین باشد. یک ابزار مفید، سیستمی است که تلفن های شما را با پایگاه داده های مشتری شما ادغام کند، به طوری که هنگامی که یک مشتری تماس می گیرد، اطلاعات او بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود، همراه با اطلاعات در مورد تماس های اخیر یا سفارشات وی. یک ویژگی که می تواند به افزایش فروش کمک کند ضبط تماس است. شما می توانید از ضبط برای تجزیه و تحلیل بهترین روش فروش، آموزش کارکنان و همچنین برای اطمینان از مکالمه درست، استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه ای که به دنبالش هستید: سامانه پیام صوتی، ابزاری برای مدیریت تماس مشتریان است. بهبود خدمات مشتری از طریق پشتیبانی و اطلاع رسانی تلفنی کسب و کارهای کوچک نمی توانند تلفن های شخصی را به راحتی پیدا کنند و کار را برای بازاریابی تلفنی و یا ارسال پیام صوتی ادامه دهند. استوولد می گوید: "شما می توانید از بازاریابی نگه دارنده استفاده کنید تا اطلاعات مربوط به زمان های باز یا پیشنهادات خاص را انتقال دهید." اگر شما برای تبلیغات از سامانه های تلفنی استفاده می کنید، بهتر است که ارتباطتان با مخاطب و مشتریان خود را از دست ندهید، بازاریابی را ممتد و پیوسته ادامه دهید و مدیریت تماس ها را جدی بگیرید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127292024-1457861324-32304;