بازاریابی تلفنی در قرن 21
بازاریابی تلفنی در قرن بیست و یک
بسیاری از شرکت ها از بازاریابی تلفنی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. هر شرکتی که مستقيما کالا یا خدمت خود را از طریق تلفن به فروش می رساند، سفارشات را از طریق تلفن می گیرد. شرکت های کوچکی که مشتریان کسب و کار خود را هدف قرار می دهند می توانند از طریق تلفن برای تماس و ترتیب قرار ملاقات ها استفاده کنند.
بازاریابی تلفنی و یا فروش تلفنی می تواند مزایای متعددی را نسبت به سایر انواع بازاریابی ارائه دهد. بر خلاف بازاریابی متنی یا ایمیلی، شما می توانید به طور مستقیم با مشتری تماس بگیرید و پرسش های خود را برای سنجش علاقه، پیدا کردن نیازهای آن ها و پاسخ دادن به پرسش ها و نقدهایشان مطرح نمایید. با این حال، فروش تلفنی به افراد خانه دار، اغلب به عنوان یک اتفاق ناخوشایند دیده می شود. اگر شما مشتریان را هدف قرار می دهید، قبل از استفاده از بازاریابی تلفنی، باید دقت کنید که این برای شما یک خطر بالقوه است و ممکن است به اعتبار شرکت خود آسیب برسانید. در هر صورت، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که با هر کسی که تماس می گیرید، سرویس ترجیحی تلفن نداشته باشد.
تماس، با چشم انداز کسب و کار
بازاریابی تلفنی می تواند به کسب و کارهای تجاری کمک کند تا اهدافی را به دست آورند. شما می توانید از بازاریابی تلفنی خارج از کشور برای ساختن پایگاه داده خود، دنبال کردن یک کمپین بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنید.
مدیران کسب و کارها معمولا برای دریافت تماس های فروش پذیرا هستند، البته تا زمانی که تماس گیرنده به آن ها پیشنهادات مرتبط می دهد. آن ها ممکن است خودشان را برای انجام کارهایشان آماده کرده باشند و درک کنند که چگونه کار می کنند.
آمادگی و آموزش کارکنان برای به حداکثر رساندن موفقیت بازاریابی تلفن شما ضروری است. برای تحقق هدف فروش، اطمینان حاصل کنید که فروش واقعی را انجام می دهید، نه فقط تعداد تماس های خروجی تان را افزایش دهید. پاسخ های متقاعد کننده ای را به پیشنهادهای معمولی ارسال کنید و برخی از سوالات خود را داشته باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود پیدا کنید.
بازاریابی تلفنی اغلب برای ایجاد کسب و کار جدید، ارائه پیشنهاد یا قرار ملاقات استفاده می شود. اگر چه رسیدن به آن سخت ترین است اما همچنان موثرترین راه برای فروش است. برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت خودتان، پیشنهاد ما رویکرد دو تماس است. در اولین تماس، می توانید نام تصمیم گیرنده را چک کنید و برخی از اطلاعات اولیه را دریافت کنید. پس از آن شما کاملا آماده اید و برای گفت و گو با چشم انداز شفافی اقدام خواهید کرد.
چگونه مردم را به خرید از طریق تلفن متقاعد سازیم
فراخوان سرد می تواند بسیار موثر باشد اما بسیاری از مردم اعصاب خود را از دست می دهند. تنش، صدای شما را تغییر می دهد و می تواند صداتان را دفاعی، تحریک پذیر یا احساسی کند. کسب اعتماد مخاطب هدف ضروری است، پس لبخند و لحن مناسب را فراموش نکنید. بهترین رویکرد در تماس های بازاریابی تلفنی این است که سؤالات باز را مطرح کنید و به پاسخ ها گوش دهید. از مشتریان بپرسید آن ها با چه مسائلی روبرو هستند؟ و راه حل های مناسب را ارائه دهید. پیدا کنید که چه کسی تصمیم گیرنده است و چه زمانی آن ها در حال انجام کار هستند. نشان دهید که چگونه با رقبایتان متفاوت هستید و همینطور مشتریان و نیازهای کسب و کار آنان را می شناسید.
دریافت تماس از مشتریان
بازاریابی تلفنی فقط در مورد برقراری تماس نیست. بسیاری از شرکت ها این فرصت را پیدا می کنند تا با مخاطبانی که با آن ها تماس گرفته اند صحبت کنند. مهم است که برای این تماس های ورودی آماده شوید. شما و کارکنان تان باید از طریق تلفن حرفه ای و مفید باشید و باید در مورد محصولات و خدمات خود اطلاعات کامل داشته باشید. همیشه کارکنان خود را آموزش دهید و اطمینان حاصل کنید که همه به طور کامل نسبت به محصول یا خدمت شما مطلع شده اند و آن ها سطح خدمات بالایی را در اختیار مشتریان شما قرار می دهند.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .
جهت ثبت نام سامانه پیام صوتی و متنی عدد 2000 را به سامانه10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.