جایگاه پیامک در روزگار جدید

4.4 از 5 (5 نظر)

جایگاه پیامک در عصر جدید

 

تا زمانی که نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان برای بازاریابی موثر وجود داشته باشد، صنعت پیام رسانی به کار خود با قدرت ادامه خواهد داد.

صنعت پیام کوتاه به عنوان یک روش اقتصادی و برجسته بازاریابی ، در طی چند سال گذشته با متوسط ​​رشد 20٪ در سال رونق گرفته است. سناریوی کنونی برای اثربخشی sms به عنوان ابزاری برای بازاریابی می باشد، زیرا امروزه اکثر بخش ها شامل آموزش ، تجارت الکترونیکی ، دارایی ، خرده فروشی و بسیاری از صنایع دیگر به عنوان یک حوزه اصلی برای دستیابی مؤثر به مشتریان، سامانه پیامک میباشد.

گرچه بزرگترین کاربر خدمات پیامک، تجارت الکترونیکی است ، اما نکته قابل توجه این است که صنعت sms  باهوش تر شده و چگونگی استفاده از پتانسیل واقعی آن به نفع تجارت سازمانی خود یک هنر منحصر به فر می باشد. پیام کوتاه دیگر فقط بخشی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده نیست ، بلکه دارای ابزارهای جدید  مانند ارسال هوشمند ، کارت ویزیت ، کاتالوگ خودکار و ... است - که با استفاده از کوتاه کنند های لینک در آن باعث می شود یک لینک کوتاه را خیلی سریع به تعداد بالایی از مخاطبین ارسال نمایید. در حال حاضر ، پیامک نه تنها بخشی از اطلاعات را ارائه می دهد ، بلکه با ابزاری مانند "جستجو" ، اطلاعات بیشتری از مشتری را به شما ارائه می دهد.

sms-marketing-استفاده-های-پیامک

از جمله کار برد های جدید پیامک ارسال کد یک بار مصرف یا OTP می باشد ه مطمئن ترین را برای ارسال ان اس ام اس می باشد.

 


 

مطالب مرتبط:

- ارسال پیام صوتی گروهی

- ارسال پیامک انبوه

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127112024549945366-18032;