سامانه پیامک صوتی گویا

4.5 از 5 (6 نظر)

سامانه پیام صوتی گویا

سيستمهاي تلفن گويا ابزاري براي ارتباط مستقيم و دريافت اطلاعات از يک مرکز اطلاع رساني ميباشد. با تجهيز سازمان به تلفن گويا، ارباب رجوع بدون نياز به داشتن تخصص خاص، با در اختيار داشتن يک خط تلفن معمولي و يک دستگاه تلفن به اين سيستم متصل مي شوند و با برقراري اين اتصال ميتوانند اطلاعات لازم که قبلا در اين سيستم براي آنها فراهم شده است را بصورت صوتي و يا فکس دريافت کنند. يا با قرار دادن ، انتقادات و پيشنهادات پيام خود را بدون واسطه در اختيار مسئولين مختلف سازمان قرار دهند 

اين سيستمها ميتوانند جايگزين نيروهاي انساني در اطلاع رساني به ارباب رجوع شوند. کارکرد ۲۴ ساعته، عدم خستگي، داشتن اطلاعات دقيق از مزاياي اين سيستمها نسبت به انسان ميباشد. به همين دليل استفاده از اين سيستمها از طرفي بهره وردي کارکنان سازمان و از طرف ديگر رضايتمندي ارباب رجوع را در پي خواهد داشت

Telemarketing

 


 

مزایای منشی تلفنی صوتی

1- عدم نیاز به سخت افزار یا نصب برنامه

2- مدیریت آسان و همیشگی پیام های تلفنی تنها با اتصال به اینترنت

3- کاهش هزینه های ناشی از استخدام افراد جهت پاسخگویی

4- بهبود مشتری مداری و ارتباط با مشتریان

5- پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته

6- فرصت کافی برای پاسخگویی به همه تماس های تلفنی

Telephone-Marketing-تبلیغ-تلفنی-صوتی

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127192024-1432569855-17648;