قیمت هر پالس صوتی
تعرفه ارسال هر پالس صوتی
تعرفه پایه در پنل پیامک صوتی از 48 تومان تا 58 تومان برای هر پالس متغییر بوده که تخصیص هر یک از این تعرفه ها بستگی به انتخاب بسته مورد نظر آن دارد یعنی اگر بسته A توسط کاربر انتخاب شود تعرفه 58 تومان ، تعرفه B انتخاب شود 56 تومان ، تعرفه C انتخاب شود 54 تومان و به همین ترتیب برای هر پالس محاسبه خواهد شد.
هر پالس معادل 30 ثانیه تماس صوتی است .
سوالات متداول درباره پنل تماس صوتی
1- نحوه کار پنل صوتی به چه صورت است:
- پنل صوتی امکان ارسال پیام به صورت ؛ صوتی که از قبل ضبط شده برای شماره های تلفن همراه و تلفن ثابت را فراهم میکند. به این صورت که تلفن مخاطب زنگ میخورد و پس از پاسخ ، پیام شما برای مخاطب پخش میشود .
2- در پنل صوتی چند نوع ارسال وجود دارد:
- به طور کلی 2 نوع ارسال وجود دارد . 1. ارسال به صورت تکی و یا لیستی از مخاطبین آماده شده از قبل 2. ارسال به صورت گروهی و انبوه
3- آیا قیمت شماره های ثابت و تلفن همراه یکسان است:
- هزینه هر پالس برای شماره های تلفن ثابت و همراه اول طبق تعرفه اعلام شده در سایت است . برای شماره های ایرانسل 28 درصد افزایش قیمت خواهیم داشت .
4- تعداد شماره هایی که میتوان در پنل صوتی ذخیره کرد چقدر است:
- محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .
5- آیا میتوان همانند پیامک در پنل صوتی نظرسنجی برگذار کرد:
- بله این امکان وجود دارد . به این صورت که در پیام ارسالی به مخاطب میتوان برای زدن کلید از مخاطب درخواست کرد ، در انتها لیست شماره هایی که هر کلیدی را ارسال کرده باشند میتوان به دست آورد .
6- آیا در پنل صوتی میتوان تنظیماتی انجام داد که در آینده پیامی ارسال شود:
- بله . پنل صوتی میتواند در آینده پیامی را طبق تاریخ و ساعت تنظیم شده از قبل ارسال کند . امکان تکرار تماس تا سه بار و با فواصل زمانی قابل تماس بدون هزینه نیز وجود دارد .
7- چگونه میتوان پیام را به صورت صوت ذخیره کرد:
- به 2 روش میتوان این کار را انجام داد : 1.ضبط صدا توسط خود مشتری ، آپلود فایل روی پنل و ارسال پس از تایید توسط همکاران ما (مخابرات) 2. استفاده از ابزار تبدیل متن به گفتار سامانه صوتی
8- در پنل صوت امکان ارسال به شماره های بلک لیست وجود دارد:
- بله. در پنل صوتی تفاوتی بین شمار های بلک لیست و غیر بلک وجود ندارد و ارسال پیام صوتی برای همه ای شمار های انجام می گیرد
9- میخواستم گزارش کاملی از ارسال های دریافت شده و دریافت نشده ام داشته باشم ، آیا این امکان وجود دارد:
- بله. در پنل صوتی میتوان گزارشی از شماره های دریافت شده و نشده گرفت و در صورت نیاز میتوان شماره هایی که پیام دریافت نکرده اند را ارسال مجدد زد .
10- برای استفاده از خدمات پنل صوتی چه نرم افزار هایی را باید نصب کنیم:
- نیازی به هیچگونه نرم افزار خاصی برای استفاده از خدمات پنل صوتی ندارید ، تنها لازم است یک مرورگر وب به روز شده (فایرفاکس ، کروم ، اوپرا و ....) بر روی سیستم خود نصب نمایید .
11- سرعت اینترنت من پایین است ، آیا میتوان از خدمات پنل صوتی استفاده کرد:
- بله. با اینترنت Dial-Up و حتی GPRS هم میتوان از پنل صوتی استفاده کرد.
12- پایین بودن سرعت اینترنت بر روی سرعت ارسال پیام ها موثر است:
- خیر. پایین بودن سرعت اینترنت بر روی سرعت ارسال پیام ها هیچگونه تاثیری نخواهد داشت و به محض تایید ارسال ، در اسرع وقت ارسال پیام از طریق پنل صوتی انجام خواهد شد .
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .
جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.