مزایای پیامک صوتی برای صنعت گردشگری

4.4 از 5 (5 نظر)

پیام صوتی برای صنعت گردشگری

 

شاید به نظرتان جالب باشد ایران در نظر اکثر توریست های خارجی کشوری زیبا و دوست داشتنی با مردمی مهمان نواز و مهربان است. قطعا هتل ها و مکان های اسکان مسافران میتواند یکی از تاثیرگذارترین مکان ها در ذهن افراد باشد. از طرفی در شهرهایی زیارتی، تاریخی نظیر مشهد رقابت در این عرصه زیاد است. بنابراین پیشنهاد میکنم کمی خلاقیت به خرج دهید و نوع دیگری از خوش امد گویی به مسافران را نیز به امکانات خود اضافه کنید. شما میتوانید پس از دریافت اطلاعات مسافر و اسکان آن ها، پیامی صوتی شامل خوشامدگویی به آن ها ارسال کنید و همچنین نکات ضروری که در طول اقامت میبایست در نظر داشته باشند به این صورت به ان ها اعلام کنید.

در این مورد سامانه های پیام صوتی با سرویس هایی که دارد می تواند مفید واقع شود. به طور مثال با وارد کردن اطلاعات مسافران در دفترچه تلفن پنل، میتوان پیامی را که از قبل آماده کرده اید برایشان بفرستید.

از طرفی این لیست مسافران به شما کمک میکند تا در تبلیغ کسب و کارتان تنوع ایجاد کرده و با ارسال پیام صوتی تخفیفات و پیشنهادات را به آن ها ابلاغ کنید. زیرا دفترچه تلفنی که در پنل میتوان ایجاد کرد به راحتی به شما کمک میکند تا مخاطبانتان را دسته بندی کنید تا پیام ها را گروهی و یا تک تک به آن ها ارسال کنید. در نتیجه باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد.

سامانه-پیام-صوتی-برای-صنعت-گردشگری

همچنین معرفی مکان های تاریخی و توضیح مختصری از آن ها قبل از عظیمت به آن محل میتواند مناسب باشد. فرض کنید گروهی از گردشگران قصد رفتن به محلی تاریخی را دارند، با ارسال پیامی کوتاه میتوانید به آشنایی آن ها با آن مکان کمک کنید. خلاقیتی که میتوان در این زمینه به کاربرد ارسال پیام های صوتی به زبان رسمی انگلیسی برای گردشگران خارجی می باشد. قطعا این روش نیز میتواند جذاب باشد.

موارد ذکر شده تنها بخشی از راه هایی است که در بهبود وضعیت صنعت گردشگری و جذب مسافر میتوان از آن کمک گرفت. قطعا راه حل های اساسی و پایه ای نیز در این زمینه مورد نیاز است. با این حال پیام صوتی میتواند با ایجاد خلاقیت و نوآوری اندکی به ساده تر شدن کارها و جذب مسافران بیشتر کمک کند.

 


 

مطالب مرتبط:

- ارسال پیام صوتی گروهی

- ارسال پیامک انبوه

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127592024-1824572426-18036;