نمایندگی سامانه پیامک صوتی

4.25 از 5 (4 نظر)

نمایندگی سامانه پیام صوتی

اگر در فکر شروع کسب و کاری مناسب به عنوان شغل اصلی یا پاره وقت هستید که درآمد خوب داشته باشد و هزینه اولیه زیادی نخواهد، ما به شما سامانه نمایندگی پیام صوتی را پیشنهاد می کنیم.

امکانات سامانه نماینده

    ایجاد کاربران نامحدود : به تعداد نامحدود کاربر ایجاد و سطح دسترسی آنها را مشخص کنید.

    مدیریت و نظارت کامل : بر فعالیت‌های کاربران نظارت داشته و سامانه را مدیریت کنید.

    قابلیت ارائۀ نمایندگی : اقدام به ارائۀ نمایندگی کرده و برای خود زیر مجموعه ایجاد کنید.

    بررسی آمار و گزارش‌گیری : از تمام فعالیت‌های سامانه گزارش گرفته و از جزئیات آگاه باشید.

پیام-صوتی-انبوه-bulk-audio-SMS

 


 

روشهایی کسب درآمد نمایندگی سامانه پیام صوتی

- فروش سامانه پیامک صوتی

شما می توانید نامحدود سامانه پیام صوتی رایگان ایجاد کنید و به قیمت های دلخواه ارائه دهید، می توانید یک پنل را به صورت رایگان به دوستان و مشتریان هدیه کنید یا از آن ها بابت این پنل ها هزینه ای سالانه یا یک بار برای همیشه با توجه به سیاست کاری خود دریافت کنید.

- فروش شارژ پیامک

برای ارسال تبلیغات کاربر نیاز به داشتن موجودی جهت ارسال پیامک صوتی دارد که باید از شما تهیه کند ، و شما نیز از ما خریداری می کنید ، و شما به توجه به سیاست کاری خود مبلغی را به قیمت ما اضاف کرده و به کاربران خود می دهید ، این مابه تفاوت سود شما خواهید بود.

- اعطای نمایندگی پیامک صوتی

شما علاوه بر فروش پنل پیامک صوتی کاربری می توانید به فرد دیگری پنل نمایندگی مشابه خود را بدهید و از فعالیت و ارسال های انجام شده آن شخص و کاربران آن سود کسب کنید ، در صورتی که بتوانید نماینده فعالی جذب کنید بدون هیچ تلاشی شما از فعالیت نماینده خود دارای درآمد خواهید بود.

- ارسال تبلیغات صوتی

روش دیگری که شما می توانید درآمدزایی کنید ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی است که می توانید برای افزاد و گروه های مختلف ارسال انجام داده و مبلغی را دریافت کنید که اختلاف خرید پیامک از ما و قیمت دریافتی از مشتریان سود شما خواهد بود.

پیامک-صوتی-انبوه-bulk-audio-SMS

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127322024-926399398-17604;