نمونه تبلیغات پیامک صوتی

3.83 از 5 (6 نظر)

نمونه متن تبلیغات پیامک صوتی

دلایل زیاد و متفاوتی برای داشتن پیام اختصاصی در فصول مختلف سال در برنامه‌های بازاریابی کسب و کارتان وجود دارد.

تجارت شما احتمالاً یکی از این دو گروه است :

۱) هر فصل از سال، از پیشرفت فصلی لذت می‌برد چرا که تولیدات یا خدمات شما در این زمان از سال مشهور هستند.

۲) در فصلی که در آن هستیم از یک رکود کسب و کار و کاهش قابل توجه کسب و کار رنج می‌برید.

هر دو دسته شما را به ایجاد مطالب بازاریابی خاص اما با تمرکز کمی متفاوت مجاب می‌کند.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم کارتان را ارتقا دهید و درطول فصول، بیشتر فروش داشته باشید، حتی فراتر از بکارگیری ضبط صدای تبلیغاتی و بازاریابی در زمان انتظار – برای اینکار با ما در ارتباط باشید.

اگر کسب و کار شما محصولات یا خدماتی که درطول ماه‌های خاصی از سال محبوب هستند، ارائه دهد، پیام تبلیغاتی شما - و پیام انتظار شما - باید مشتریان را تشویق به انتخاب کسب و کارتان از میان همه‌ی کسب و کارها کند. به تماس‌گیرنده‌ها یا بازدیدکنندگان فضای مجازی تان می توانید با ضبط صدای تبلیغاتی درمورد خدمات،‌ محصولات و چیزی که به صورت خاص پیشنهاد می‌دهید، بگویید. از محصولات یا خدماتی که ممکن است از آنها آگاهی نداشته باشند، پیشنهادات و رویدادهای خاص تان را به اشتراک بگذارید .

نکته ی بسیار مهم در این بخش این است که همزمان با اینکه بازاریابی فصلی شما به اوج فعالیت خود می‌رسد، مشتریانی را که قبلا نسبت به خدمات شما علاقه نشان داده اند را نادیده نگیرید. هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی می توانید با سیستم اتوماتیک تماس با مشتری با آنها تماس بگیرید و تخفیفات و پروموشن هایتان را به آنها اطلاع دهید.

ارسال-پیامک-صوتی

نمونه متن پیام‌های تبلیغاتی

ضبط صدا برای پروموت برند در زمان انتظار  تلفن گویا:

در این نوع ضبط صدا برای بخش انتظار تماس گیرنده، هدف اصلی معرفی و تکرار برند برای ماندگاری در ذهن مشتری است. امروزه به اثبات رسیده است که یکی از بهترین راه‌ها برای تثبیت برند در ذهن مشتری استفاده از صدا است.

انتیک با بیش از چهار دهه سابقه در تولید بتن آماده و قطعات بتنی. پیمانکار عمومی با داشتن بالاترین رتبه مرتبط کشوری. ما کیفیت می سازیم..

معرفی خدمات در زمان انتظار تلفن گویا:

معرفی شفاف و صریح خدمات‌ کسب و کار از جمله انواع پیام های انتظار بسیار مفیدی است که می تواند دو هدف را دنبال کند. مورد اول جلوگیری از درک اشتباه تماس گیرنده نسبت به خدمات شما است و مورد دوم یادآوری سایر خدمات کسب و کار شما به مشتری های کنونی است. مشتریانی که احتمالا تاکنون فقط بخشی از خدمات شما را استفاده کرده اند و با آشنایی با سایر خدمات شما به مشتری بالقوه آن خدمات تبدیل می شوند.

ترا سرویس مرکز فوق تخصصی تعمیرات، مشاوره و پشتیبانی کلیه محصولات آی تی با دانش بروز مهندسین در کلینیک های مختلف همراه با تجهیزات مدرن، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است.

راهنمایی استفاده از خدمات در زمان انتظار تلفن گویا:

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که تماس گیرندگان تان احتمالا دارای سوالات پرتکرار در مورد خدمات شما هستند می توانید به صورت کاملا حرفه ای و توسط همکاران ما اقدام به راهنمایی تماس گیرندگان‌تان کنید. به دو نمونه ضبط صدای پیام انتظار زیر گوش کنید :

به اسنپ روم خوش آمدید با نصب اپلیکیشن موبایل اسنپ روم یا بازدید از وبسایت می توانید پس از انتخاب اتاق مورد نظر آنرا رزرو نمایید.

شما می توانید در هرزمانی از شبانه روز با مراجعه به وبسایت رایتینو دات کام به سادگی درخواست خودتان را ثبت نمایید و منتظر حضور کارشناسان رایتینو در محل خود باشید .

ضبط صدای تبلیغاتی برای تشویق جهت خرید در بخش انتظار : 

و نوع آخر پیام صوتی تبلیغاتی استفاده از فرصت انتظار تماس گیرنده برای معرفی جشنواره و تشویق به خرید محصول خاص است که در نمونه زیر شرکت مخابرات گیلان برای مشترکین خود از این روش استفاده کرده است.

مشترک گرامی با توجه به تکمیل پروژه زیر ساخت فیبر نوری مخابرات گیلان در منطقه شما و جمع آوری خطوط ارتباطی فعلی به منظور بهره مندی از شرایط ویژه واگذاری تلفن و اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر، تانوما تا پایان سال جاری به مراکز مخابراتی و پرتال مخابرات استان مراجعه یا با شماره تلفن های 2020 و 3418 تماس حاصل فرمایید. معاونت تجاری و امور مشتریان منطقه گیلان.


 

مطالب مرتبط:

- ارسال پیام صوتی زماندار

- وب سرویس پیام صوتی

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127272024585720919-17556;