ارسال پیام کوتاه از طریق سیستم voip

3.75 از 5 (4 نظر)

ارسال پیام کوتاه از طریق سیستم voip (ایزابل، الستیکتس و…)

حتما برای شما هم پیش امده است که بعد از تماس با یک شرکت بلافاصله بعد از قطع تماس پیامک برای شما ارسال شود، این پیامک به صورت اتوماتیک و خودکار از طریق سیستم تلفن voip با وب سرویس ارسال پیامک انجام می شود اگر زیرساخت voip در شرکت شما وجود داشته باشد پیاده سازی ارسال پیامک خودکار بعد از قطع تماس برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت، با خرید پنل اس ام اس این کار به سادگی قابل انجام است مهم نیست که برای voip از نرم افزارهای خارجی مانند ایزابل یا الستیکس استفاده می کنید یا از نرم افزارهای ایرانی برای voip استفاده می کنید وب سرویس پیامک قابلیت پیاده سازی چنین موردی را در اختیار شما قرار می دهد و نیاز به خرید هیچگونه سخت افزار نمی باشد.

سناریوهای ارسال پیامک خودکار بعد از تماس با تلفن شرکت

شما می توانید سناریوهای مختلفی برای ارسال پیامک پیاده سازی کنید و حتمی ارسال پیامک ها را با خط تلفن ثابت شرکت انجام دهید، جالب است بدانید برای ارسال پیامک با تلفن ثابت شرکت نیازی به خرید سخت افزار نمی باشد و با خرید سامانه پیامک می توانید این مورد را نیز انجام دهید.

بعد از تماس اشخاص با شرکت شما یک پیامک تشکر ارسال شود؛ می توانید تنظیم کنید در صورتی که این فرد تا 1هفته، 1ماه و… آینده تماس گرفت مجددا پیامکی ارسال نشود.
بلافاصله در هنگام تماس به شخص پیامک آدرس محل شرکت یا مطب پزشکی شما ارسال شود.
در صورتی که اپراتور به تماس مخاطب پاسخ نداد پیامکی ارسال شود و اعلام کند که با شما تماس می گیریم.
همچنین می توانید بعد از تماس از مخاطب شماره موبایل را دریافت کرده وقت ملاقات را از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید.
این قبیل امکانات توسط وب سرویس پیامکی انجام می شود.

Send-SMS-via-voip-system

 

مراحل تنظیمات ارسال پیامک از طریق voip

 ۱ - راه اندازی سیستم تلفن گویا، ترجیحا سیستم VOIP باشد زیرا محیط نرم افزاری و انعطاف پذیری نسبت به تلفن سانترال دارند.

 ۲ - تعیین منوهای مورد نظر و موقعیتی که در منو قرار است پیامک ارسال شود.

 ۳ - شناسایی شماره موبایل یا ثابت بودن تماس گیرنده

 ۴ - اتصال سیستم تلفن ویپ به وب سرویس ارسال پیامک؛ که بهترین پیشنهاد برای این کار استفاده از متد POST می باشد.

تبریک می گوییم تمامی مراحل انجام شد، از این پس بعد از تماس مشتری با شرکت شما برای مشتری پیامک ارسال می شود.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171270720241806565971-32148;